Goede en snelle service

Duidelijke webshop. Na een dag mijn bestelling al ontvangen. Prima! Naderhand zijn we nog in de winkel in Ridderkerk geweest, ook daar goed geholpen.

Goede prijs snel geleverd!

Uitstekende service en verf kwalitatief heel goed

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Gewoon zoals het hoort

Goede en volledige communicatie Levering naar vorm, inhoud en tijd up to standards. De verf wordt pas binnen een maand gebruikt, dus daar kan ik momenteel geen beoordeling over geven.

Super snelle en correcte levering

Product zoals omschreven

Super service en een snelle reactie en actie op mijn mail omdat ik iets fout had gedaan.

Fijn en snel bedrijf

Ik was iets vergeten te bestellen. Via de mail kon dat zonder problemen nog worden toegevoegd aan mijn bestelling. Top.

snel en makkelijk bestellen . wordt goed geinformeerd snel en correct bezorgd TOP

Heb nog niet veel ervaring hiermee maar eerste bestelling goed behandeld

Supersnelle levering

Moet het product nog uitproberen. Ben hoopvol.

Levert snel en goede kwaliteit spullen

De eerste zin zegt alles

Goede webshop en service, snelle levering

Product zoals omschreven en razendsnel geleverd, zeer tevreden!

Snelle levering en goed ingepakt!

Als cijfer een 9!

TOP

Normaal ben ik niet zo van de reviews maar voor Decoprof maak ik een uitzondering. Een liter aceton is keurig en veilig verpakt precies op het afgesproken moment afgeleverd. Dat het ook anders kan merkte ik gisteren. Een andere risico-stof kreeg ik van een andere afzender in een veel te grote doos die niet was getaped maar wel opgevuld met oud papier afgeleverd. De bezorger stond bij de voordeur te jongleren om scheuren van de doos te voorkomen. Niet de aflevering zélf maakte me blij maar het feit dat het geluk een handje heeft geholpen om het goed te laten aflopen. Dus Decoprof *****

Een tevreden

Beste kwaliteit en service aanrader.

super

super

Snelle hulp en service

De eerste keer bestellen, alles verliep vlot en ook de ontvangst

s'avonds 21.00 uur besteld, de volgende dag kon ik het pakje al ophalen bij een servicepoint van NL-Post. Verpakking was veel zorg aan besteed.

Goede verf

Vlotte service

Overzichtelijke website

Zeer snel geleverd.

Prima bedrijf

Mooie kwaliteit verf, goed verpakt bij levering.

Makkelijk online bestellen en super snel geleverd

Groot assortiment van goede kwaliteit. Echter vulmiddel nog niet gebruikt Snelle levering en fijn dat je achteraf kan betalen.

Mijn bestelling was verkeerd geleverd door Post.nl. Contact opgenomen en meteen nieuwe bestelling verzonden naar het juiste adres.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes