Zeer snelle levering

uitstekend

gunstig geprijsd en zeer behulpzame helpdesk, verzending perfect

Snelle response

Prima balzaal!

Heel prettig en verrast.

Levering heel snel en correct verpakt, dat viel dus op. Plus de grote brede spatel om te roeren nog nooit eerder mee gemaakt chapeau. Mooi cadeau in de vorm van een vachtroller.

TOP ! geweldige service

zeer deskundig en heel aardig en keurig verpakt bezorgd

Snel leverbaar

Snel leverbaar

Het pakje is nog - niet aangekomen

Dat is jammer .. waar nu

Net tnav vorig bericht..toch contact gehad. Er worden nog 2 opgestuurd..

positief..

Goede snelle sevice

Duidelijk site, goede Prijzen en snelle service.

Het product was onverwachts uitverkocht. Keurig pro actief geinformeerd met de reden en een dag later het product alsnog in huis gehad. Top service.

Supersnelle levering!

Snelle levering! Goed produkt gezien op tv die doet wat het moet doen. We zijn nu voorlopig schimmelvrij.

Zeer snelle en correcte levering

Zeer snelle en correcte levering

Correcte en snelle levering van goed betaalbare merkverfproducten.

Binnen 24 uur na aankoop keurig en goed verpakt geleverd.

uitstekend

Prima spul ,werkt zeer goed .

Bij uitverkocht gelijk aangeven wanneer artikel wordt geleverd

Zie boven

Netjes en snel

Wij hadden twee flessen besteld, maar kregen er een geleverd. Na een telefoontje werd de tweede direct opgestuurd met excuses. Geen discussie geen gemaar gewoon strate.

Gewoon goed

Goede communicatie en snel leveren

goede service

kregen netjes een mail dat de product uitverkocht was en na twee dagen weer op voorraad zou zijn of we wilde wachten of ons geld terug wilde dat heb ik bijna nergens gezien dat dat zo gebeurde dus bij deze een pluim toen het weer op voorraad was is het dan ook gelijk verzonden

Goed verpakt en snelle levering.

Prima service. Snelle levering!

Uitstekende service. Ik kreeg zelfs keurig een berichtje dat ze zoveel bestellingen hadden ontvangen onverwacht na een tv uitzending dat het iets langer zou duren. Maar desondanks ontving ik de bestelling binnen twee dagen.

Top communicatie

Prima op tijd op de hoogte gebracht van de latere levering met hierbij een duidelijke reden.

Super snel

Ik werd netjes geïnformeerd over de status van mijn bestelling. Deze werd heel snel geleverd en was goed verpakt!

Kleine test gedaan en het werkt echt!

Nog niet op groter gebruik getest, maar het eerste probeersel is al prima. Wel sterke geur !

toppie bedrijf

Kreeg heel netjes persoonlijke mail dat een artikel door storm loop hierop hierdoor niet direct leverbaar was en dan de keuze kreeg of annuleren of een enkele dag wachten maar garandeerde dat ik voor eind van de week in huis zou hebben. Dat noem ik nog eens een heel net contact met de klant. dat vind ik Toppie daar kunnen veel bedrijven wat van leren.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes