Prima webshop

Product snel geleverd, overzichtelijke webshop. Top

naar wens

mijn bestelling was zoals afgebeeld ik ben zéér tevreden

correcte en zorgzame levering

De prijs is goed en de verf is echt met aandacht verpakt en snel en correct geleverd. Ik heb het verfblik nog niet geopend, maar ga er vanuit dat de kwaliteit is wat je van Sigma mag verwachten.

Goed verpakt en snel geleverd

Geweldige service

Ook bij problemen wordt de beste oplossing gekozen. FANTASTISCH

negatief

niet bestelde verf geleverd

Alles op tijd en kompleet top

Kit besteld op vrijdag, op zaterdagochtend al in huis om mijn klus te kunnen vervolgen :-)

snel geleverd ondanks dat het product niet direct op voorraad was.

Snelle levering - goede kwaliteit en redelijke prijzen

Zeer snel en goed geleverd

Zeer snel en goed geleverd.

positief

Zeer correct.

Een bestelling plaatsen en andere dag staat het klaar aardig personeel

Aangenaam zaken doen

Gemakkelijk bestellen online, de voordeligste. Zeer correcte levering en zeer goed verpakt en altijd een roerstokje GRATIS erbij want gratis is zeldzaam geworden. Ga zo voort.

snelle levering product zeer goed en netjes verpakt

zeer prettig

Zeer positief.

Snel contact en vlotte verwerking.

Uitstekend en voor herhaling vatbaar.

Heb onlangs enkele A4 kleurstalen aangekocht. Deze werden snel en keurig verpakt geleverd. Handig hulpmiddel, om de keuze te kunnen maken naar je favoriete kleur en uiteindelijk je verfklus te mogen realiseren. Echt een aanrader.

Geweldige service

Ik had verf besteld maar blijkbaar was er iets mis mee en ik werd hier gelijk over geïnformeerd. ze stuurden een paar dagen later een goeie lichting op De medewerker heeft goed meegedacht en daar hou ik van!! bestelling was overigens alsnog snel binnen

Supper

Zeer vlot aan goede prijs!

Supersnel

Hele snelle levering en scherpe prijzen

Zeer goede levering.erg snel

Very good

I’ve got a very good experience with decoprof.nl. Although the articles which I ordered were no more available, they sent me a mail the next day telling me that they would probably receive the articles the next week and even gave a phone number. I received my order the next week as promised. I thank decoprof a lot for this.

Prix intéressants, site facile et clair, délai de livraison rapide

Une excellente première expérience et livré super rapidement vers la Belgique (en 24 heures).

Super afgewerkt

Om 20h00 besteld en de dag nadien om 12h30 in prima staat geleverd.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes