Duidelijke website en snelle levering. Keurig verpakt.

Super snel

Uitgezocht, betaald en de volgende dag geleverd

snel levering

c

Snelle levering en super service

Ik had een order foutief opgesteld en toen heeft een medewerker van Decoprof een artikel persoonlijk thuis omgeruild: super service !

Duidelijke webshop

Duidelijke webshop met goede producten.Hele snelle levering. Pakket goed verpakt

Heel vlotte service.

Een duidelijke webshop en een vlotte levering.

Meedenkend en snel

Bestelde product was niet op voorraad, goed klant contact, voorstel voor een vergelijkbaar product. Snel verzonden.

Snelle service, goede prijzen

Bestelling liep zeer vlot. Binnen 2 dagen alles geleverd. Netjes verpakt

In één woord: SUPER!

Duidelijke site, mijn benodigdheden gemakkelijk te vinden, super snel geleverd. Kan mijns inziens niet beter.

Snel en correct!

Het "proces" van bestellen, betalen en geleverd worden kan in mijn ogen niet sneller of beter. Blijft dus over..alle sterren. En een goed "adresje" erbij!

Goed geholpen

Goed overleg, meedenken in oplossingen

Heel vlot en goed geleverd!

Doven wat ze beloven: op tijd en netjes

Prima !

Snelle levering en goed product

Vlot geleverd, goed verpakt

De rauwe lijnolie flessen waren extra geseald door extra tape op de doppen. Goede zaak. Verder vlot geleverd.

Prima service!

De kleur die ik wilde kon helaas niet gemengd worden met bij de door mij bestelde verf, ondanks dat ik dat ervoor telefonisch bevestigd had gekregen. Het alternatief was ietsje duurder en kon die avond helaas niet meer gemengd worden (ondanks ruim vóór 21 uur besteld), maar het prijsverschil nam Decoprof voor hun rekening, wat me dan weer de rompslomp met annuleren en opnieuw bestellen bespaarde. Het werd kantje-boord, maar de verf kwam gelukkig nog op tijd in het weekend binnen.

Ik werd zelfs gebeld om te controleren welk kleurnummer ik exact nodig had. En ook drie potten verf keurig in een passende doos. Zonder lege ruimte, ivm transport Super gedaan.

Zoals beloofd, zoals verwacht

Alles prima

Keurig netjes verzorgd en op tijd geleverd, zelfs heel snel

Klantvriendelijk bedrijf

Was vergeten de juiste kleur toe te voegen aan mijn bestelling . De klantenservice heeft het prima opgelost.

Snelle levering en keurig verpakt. Ideaal met roerstok (en kreeg roller kado ;))

Zeer snelle levering

Na de middag besteld en de volgende dag al in huis. Geweldig!!

Eigenlijk toevallig via Google op deze site terechtgekomen. Goede prijs en super snelle levering!

Goede producten met goede prijs

goede en snelle service, goedkoop

Ik ben op zoek gegaan naar een site waar het product wat ik wilde hebben ook aanwezig was. Dit product was alleen te krijgen bij Deco prof en ook nog best voor een goede prijs. Het werd ook snel geleverd.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes