Super service!

Het was de eerste keer dat ik iets via Decoprof bestelde. Mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd!

Snelle en kwaliteitsvolle afhandeling

Snelle en kwaliteitsvolle afhandeling

Snel geleverd en goed verpakt

Makkelijke ervaring met bestelling en de volgende dag geleverd. Dank hiervoor!

vriendelijk geholpen en snel geleverd

Bestelling zeer goed verzorgd

Decoprof prima, post .nl waardeloos, bestelling zou donderdagavond geleverd worden, wij waren thuis, een briefje op de deur en buitenverlichting aan, geen pakje, wel bericht dat de bezorger was langs geweest, moest nu mijn bestelling ophalen in Strijen en daar betaal je dan verzendkosten voor.

Snelle en betrouwbare service

Vakexperts!

Geweldige service, goede prijs en snelle levering.

Snel geleverd binnen 1dag top

Snel en toegankelijk contact per telefoon top

Snelle levering ,mooie prijs

Nadat t inpakken kon ik m’n bestelling nog aanvullen

Nadat ik besteld had, kwam ik erachter dat ik tape en kit vergeten was. Vlug gebeld en t kon nog in m’n oorspronkelijke bestelling worden bijgevoegd. Superfijn!

Top !!

Snelle levering, goed verpakt, goede kwaliteit

Dat is nog eens service.

Als men voor 21:00 uur besteld, krijgt de klant het binnen 24 uur thuis bezorgd in een woord top,

Prima!!

Artikel was niet op voorraad na bestelling, maar gelijkwaardig produkt aangeboden en vlotte levering.

Mijn product was gemakkelijk te bestellen en snel geleverd. Ik had vooraf wel contact met de klantenservice gezocht met een vraag, die was wat lastiger bereikbaar. De eerste dag dat ik belde kreeg ik bij twee pogingen een hard muziekje, piep en daarna stilte. Daarom maar een mail gestuurd, die is tot op heden niet beantwoord. De volgende dag heb ik weer gebeld, toen kreeg ik iemand aan de lijn die me netjes heeft geholpen met mijn vraag, dus uiteindelijk wel een goede score verdiend.

Snel service en goede kwaliteit

Snel service voor een goede prijs.

Snelle levering en top waliteit verf

Top.

In de avond besteld, volgende dag in huis. Top.

Sorry nog niets binnengekomen

Bestelling gedaan, zaterdag maar nog niets gekregen. Wel betaald

Uitstekende ervaring en aankoop

Hadden het merk wat ik zocht en veder een uitstekend verlopen aankoop en levering.

Uitstekende service. Prima geholpen en geadviseerd

Perfect, zoals ik het graag wil

Zeer goed.

Snelle levering en produkten scherp geprijsd.

Snel en netjes geleverd

Gewoon TOP SERVICE!

Van bestelling tot en met de levering is alles gewoon PERFECT en MEGASNEL gegaan. Een bijzondere vermelding, er was zelfs een kleine gratis attentie meegestuurd (meerbepaald een houten latje om het SIKKENS product mee te roeren), in mijn perfect ingepakte pot houtbeits van SIKKENS. En ook de aan huis levering is MEGASNEL gebeurd, daags nadien stond Post.nl al aan onze deur met mijn SIKKENS HOUTBEITS van DECOPROF.NL al aan de deur, in BELGIË notabene. De mensen van DECOPROF.NL hebben hun 5 sterren dus dubbel en dik verdient, zeker weten!!!

Na bestelling product snelle bevestiging en aflevering volgens afspraak.

Helemaal tevreden

Ruime keus en goede merken, goede kwaliteit en snel geleverd. Toppie!

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes