Uitstekend georganiseerd

Snel besteld, snel bezorgd

Kleur toegevoegd

Ik had blijkbaar een verfkleur vergeten te melden. Het (proef)potje werd wel in rekening gebracht, maar dan zonder verf. Dus toen stuurde ze een mail naar mij om de ontbrekende verfkleur toe te voegen. Het was zaterdag en gelukkig keek ik tamelijk vroeg in mijn mail. Ik voegde de verfkleur toe en tevens heb ik een 2e bestelling - nog op tijd - geannuleerd. (daar zat de ontbrekende verfkleur potje in) Ook werd de 2e bestelling niet in rekening gebracht, wel betaald, maar ik krijg het terug.

Conform verwachting

Bestelling gedaan bij Decoprof en die was netjes en vlot afgehandeld. Bij aankomst bleek er wat schade te zijn aan de bestelling (oorzaak: transport(eur)). Dit gemeld per mail en hierop snel en duidelijk antwoord gekregen met een voorstel voor een oplossing. Oplossing was goed en is ook netjes en vlot afgehandeld. Al met al conform verwachting en decoprof staat zeker op mijn lijst om vaker zaken mee te doen.

Onbetrouwbaar

Teleurstellend. Spullen besteld en betaald om dan ‘s ochtends de dag erna te moeten vernemen dat de spullen uitverkocht zijn. Zeer onhandig. Zorg dan dat je online voorraadbeheer op orde is. Op deze manier raak je wel makkelijk klanten kwijt, dat dan weer wel.

Uitstekend!

Gunstige prijs, snelle levering.

uitstekend

prima service

Kom er zeker op terug ,levering top Prijs top.

Uitstekende service!

Na bestelling snelle levering, helaas verkeerde kleur! Na contact hierover te hebben gehad supersnel opgelost en het goede product ontvangen!

Zeer snelle levering de volgende dag al in huis Duidelijke website

Zeer snelle levering

In het verleden al een keer een bestelling gehad, voor mijn gevoel een goede prijs kwaliteit produkt ,met zeer snelle levering

Prima duidelijke service

Oke

Goed geholpen, zelf met vragen word je goed geholpen.

Prima en snelle levering

Snelle levering en perfecte verpakking, geen onnodige grote dozen met heel veel nutteloze ruimte binnenin maar precies gepast.

Slechte informatie en communicatie

Artikel bleek niet voorradig terwijl dat wel aangegeven stond. Artikel was elders vrijwel overal uitverkocht; dus daarom hier besteld. Maar In een email van het hedrijl dezelfde dag van bestelling werd verwacht een week later te leveren. Daarna een maand niets gehoord. Na een boze email van mij na een maand over deze slechte informatie en communicatie werd het na excuses de volgende dag geleverd. Daarom 2 sterren ipv 1 ster.

Nice professional service

Great communication and nice professional service. One item of my order was not in stock but I received a mail informing me about it. They did their utmost to solve as quickly as possible the situation and was delivered in no time. I would recommend.

uitstekend

stevige verpakking en supersnelle levering.

Zeer goed en snel geleverd

Snelle levering en goede kwaliteit.

Op tijd geleverd, netjes ingepakt, verf stokjes erbij.

Echt een makkelijke top site

Echt een fijne site met veel keuzes in wat je zoekt met duidelijke uitleg!

top levering snel en zorgvuldig

top levering snel en zorgvuldig

Ze zijn gewoon snel en de goedkoopste

Snel en de goedkoopste

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Gewoon goed

Goed en snel

Ander product dan bestelling geleverd.

Teleurgesteld

Snelle bezorging van 'n uitstekend product!

Voldeed aan de verwachting!

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes