We bestelden de verf 's avonds en de volgende dag was het er al. Het zat supergoed verpakt

Prima webshop!

Zeer snelle levering, goede producten voor een goede prijs! Zal er vaker bestellen indien nodig. Netjes verpakt. Duidelijke website.

Snel en netjes verpakt, niets op aan te merken.

Levering niet compleet

De levering was niet compleet. De levering kwam niet overeen met het begeleidend schrijven. Direct gebeld. Het ontbrekende deel wordt alsnog nagestuurd. Dus wel goed opgepakt, vandaar 3 ster

Gewoon heel snel en goed

Bestelling zeer snel binnen.

Goede prijs verhouding.

Goede prijs, goede service, snel geleverd.

Goede prijs, goede service, snel geleverd.

Razendsnel geleverd & goede kwaliteit verf

Wij hebben op dinsdag avond verf besteld, die woensdag al geleverd werd, stevig verpakt en met roerhoutjes. Wij zouden zeker opnieuw bestellen bij Decoprof

Snel leveren

Goede product en op tijd leveren

Duidelijke site

Snelle levering. Naar 1 dag

Dubbel

Levering was snel en oke. Echter, ik had wax natuur besteld dacht ik, want afbeelding op de site toonde kleur 'natuur'. Kleur in vierkantje ernaast zei "koloniaal' en er kon geen andere kleur gekozen worden. Ik had dit te laat gezien, mijn vergissing dus, maar ook niet helemaal correct op de site....

Persoonlijk contact, hele goede adviezen ,snelle levering .

Goed advies gekregen, persoonlijk en prettig contact, de levering was snel en zelfs op de bon nog een persoonlijke noot. En prijs… okee, wel wat meer dan wanneer ik het bij een prijsvechter koop, maar dit is echt wel kwaliteit, en dan valt dat ook nog wel mee. Kortom, ik ben erg tevreden. Ik ga enthousiast aan de slag met mijn klus.

snelle goede levering

x

Bestellen is makkelijk, bezorging super snel en na service excellent. Aanrader voor iedere interieurprofessional!

Snelle levering voor een mooie prijs

Goede kwaliteit kit voor een mooie prijs en een super snelle levering! Kortom een aanrader!

Super bedrijf

Zeer snelle levering

uitstekende begeleiding aankoop

Mijn problemen met de bestelling werden opgemerkt en werd aangeboden om te assisteren.zeer attent

Snelle en goede service

Product is in 1 dag geleverd. Was goed verpakt.

zeer snelle levering

verf is extreem snel geleverd

Supersnelle levering en goed advies.

Zie boven

Op het laatste moment op vrijdagavond om 20.50 uur twee blikken verf besteld en "gewoon" zoals beloofd de zaterdag erna bij ons thuis afgeleverd! En de prijs? Hiervoor hadden we in de bouwmarkt slechts één blik van 2,5 liter gehad. En Decoprof levert de blikken uit voorraad, terwijl meerdere bouwmarkten in de regio deze blikken niet op voorraad hebben en dus niet (snel) kunnen leveren.

correcte verzending

prettige ervaring!

mengverf besteld, goede prijs

De bestelling was erg snel bezorgd. Om 1900 besteld en het was dezelfde avond al verzonden en de volgende ochtend geleverd. Top.

Duidelijke website, goede informatie, snelle levering, goed verpakt

Prima maar

Plezierige site, Bestelling makkelijk te plaatsen. Snel en vriendelijk bevestigingsbericht en snelle levering. Echter: in 1 blik bleek een deuk op de zijkant te zitten. Daarom 1 ster minder. Mogelijk is een goed blik in de doos gedaan maar is het bij vervoer beschadigd. Idee om een sterkere doos te gebruiken?

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes