Mengverf na een dag al binnen

Goede prijzen en snel geleverd.

Snelle levering en goed product

Uitstekend,

Bestelling werd de volgende dag afgeleverd.

Snelle levering tegen een goede prijs

Bestelling was uitstekend verpakt

De emmer latex was zodanig goed verpakt dat lekkage praktisch niet mogelijk is. Ook nog eens milieubewust verpakt dus top. Gewenste produkt gekregen en voor een prima prijs geleverd. De naam Decoprof klopt bij de service en uitvoering

Webside zegt voor zo laat besteld is volgende dag geleverd Heeft 3 dgn geduurd

Zie boven

Koopmans perkoleum veel duurder dan concurrent. Scheelt ongeveer 30 euro,'s. Waarom 2 blikken in2 do

30 euro,'s waarom 2 blikken verzenden. Maakt eventueel terug sturen duurder.

Netjes verzorgd. Heel snel geleverd.

Netjes verzorgd. Heel snel geleverd.

Zeer goed geholpen dmv. Een telefoontje, voordat ik mijn bestelling plaatste.

Decoprof top, PostNL delayed delivery

Decoprof did good job by sending out the order as expected on timiing as expected. We had stressfull moment as order was urgent and PostNL delayed the delivery with 2 days with confusing delivery messages!

Denkt in oplossingen

Ik hou niet van verplichtingen

Gebeld met medewerker, deze legde goed en duidelijk uit hoehet produkt te gebruiken met welke kwast. Top!

goed en snelle levering

prima prijs en goede verpakking.!!

100% aan te bevelen

Snelle levering. Goedkoper dan elders. Ik had bij bestelling foutje gemaakt, is direkt opgelost.

duidelijke website

besteld en snel geleverd

Goed product, goede prijs!

Pantserlak voor het afwerken van een eiken tafel. Snel gevonden wat ik zocht, tegen de beste prijs in vergelijking met andere aanbieders. Snelle levering, zorgvuldig verpakt, roerhoutje erbij gekeverd, too.

Super bedrijf, geweldige klantenservice!

Vorige week buitenverf van Sikkens besteld. Ik had per ongeluk niet goed gekeken en had primer op waterbasis besteld en de gewone verf op terpentine basis besteld. Decoprof heeft gewacht met verzenden en eerst telefonisch contact met mij opgenomen om te verifiëren of dit wel klopte. Uiteraard was dit een foutje van mij en hebben ze uiteindelijk de juiste verf toegestuurd. Het was de volgende dag in huis. Echt helemaal geweldig, hele aardig man gesproken van de klantenservice, ik ben super tevreden.

Goede prijs en snel geleverd

Goede prijs en snel geleverd

Snelle bezorging

Ik heb alleen stalen bestemd naar van bestellen tot bezorging ging alles heel snel. Netjes ingepakt, zeer tevreden

erg snel geleverd en keurig ingepakt

spullen te laat

jullie onderaannemer, de post, bracht de spullen een dag te laat. Er was van vrijdag tot woensdag , is 5 dagen levertijd beschikbaar. Bijzonder dat het dan toch nog misgaat. Gelukkig had ik nog 2 dagen buffertijd. Maar het just in time leveren concept, kan je op deze manier beter vervangen door , lever op een betrouwbaar tijdstip concept. Mvg Arend Hofstee

Prima geregeld

Precies zoals besproken