Vlot en prima bezorgd

Product snel geleverd en prima verpakt!!!!

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst, een prima service ervaren.

supper snele levering

supper vriendelijk geholpen

Goedkope verf

goede service

goede prijs snel geleverd, goed dekken

Prima service en betere prijs dan elders

Prima service en betere prijs dan elders

Vaker bestellen

Goed en snel geleverd

Super !!!

Volgende keer gewoon weer decoprof !!!!

Snel en uit voorraad geleverd

Bestelproces: helemaal duidelijk Verpakking: verfblik zat gefixeerd met met een luchtkussen in de doos Levertijd: top

Snelle levering, prima voor elkaar

top

Duidelijke website, snelle levering.

Zeer correcte en snelle afhandeling/levering

Op mijn per mail gestelde vraag werd snel gereageerd. Levering vond op afgesproken datum/tijdstip plaats

Snel en voor een goede prijs

Binnen 2 dagen een mengkleur thuis geleverd. Geweldig

Prima site, snelle levering en keurig verpakt!

Geweldige oplossing voor onze horren

Wij hadden horren besteld, maar deze sloten niet goed aan bij de ramen. Het frame past niet op onze draai kiep ramen. Decoprof heeft net zo lang gezocht naar een oplossing tot ze die hadden gevonden. We hebben nu echt super horren en zijn enorm tevreden over de goede service. Het heeft even geduurd, maar de muggen kunnen ons niet meer massaal aanvallen. :)

Hele fijn geholpen had een fout gemaakt bij de bestelling maar een collega had het snel opgemerkt en mij gebeld een pluim voor deze man ook heel snel geleverd

Verf besteld, volgende dag al geleverd. Keurig verpakt met een soort noppenfolie zodat niet alles door de doos schuift. Zou hier zo weer bestellen.

alles volgends afspaak op tijd geleverd.

Netjes verpakt en snel bezorgd

top service, snelle levering

voor 21:00 besteld diezelfde dag verzonden, en tevens al vanaf 50,- gratis verzending! de website is overzichtelijk en duidelijk informatie en tevens kun je via Klarna achteraf betalen wat een extra vertrouwd gevoel geeft.

Duidelijke informatie op de site en goede service en uitleg in de winkel

Op de site staat alles duidelijk, hier verf besteld en in de winkel nog goede info gekregen over ontvetten en schuren

Gewoon goef

heel goed

Primer was niet leverbaar, maar prima vervanger ontvangen.

Goede website en scherpe prijzen

Prijzen en website uitstekend. Goede adviezen en snelle levering. Ook beschikbaarheid van fysieke winkels erg handig.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes