Medewerkers met veel kennis !!

Na een telefonisch gesprek met een medewerker, online het juiste kunnen bestellen. Dit is ook keurig verpakt en perfect op tijd geleverd.

Snelle levering en conform bestelde.

Met decoproof duidelijk, makkelijker, snel.

De website is duidelijk, spreekt voor zich. Decoproof handelt snel en houdt op de hoogte dmv email. Helaas ben ik minder tevreden over de pakketdienst die het pakket dus niet geleverd heeft. Hierdoor is mijn pakket niet de volgende dag bezorgd en heb ik mijn verfklus niet kunnen afmaken.

Vriendelijk, snel en goede prijs

Na bellen duidelijk antwoord op mijn vraag, waarna bestellen eenvoudig was en de bestelling de volgende dag al in huis was

Beste prijs en snelle verzending

Ik vond hier de beste prijs, het werd snel verzonden en kreeg er zelfs nog een gratis kwast bij, top

Top service en aanbod

Veel aanbod en duidelijke omschrijving van de producten alsook advies welk materiaal te gebruiken bij het gekozen product. Ik heb sigma varnish Matt clear besteld en ben erg tevreden. Eenvoudig aan de te brengen, owv droogtijden kon de klus op 1 dag afgewerkt worden en het resultaat: het blijft Matt, geen wijziging in de kleur van tafelblad. Enkel de ervaring ivm plekken door morsen kan ik nog niet beoordelen.

topservice

makkelijke site, zeer snelle levering kan niet beter

Verzending en produkt zonder probleem

De enige reden, waarom U geen "10" krijgt : het was mij onmogelijk, met mijn Visa-kaart te betalen, alhoewel ik dit bij aankopen op Internet vaak doe. Steeds kwam een negatieve melding, b.v. dat de code onjuist was. Ik heb meerdere keren geprobeerd, zonder succes. Met de normale bankkaart lukte dat bij de eerste proef.

Goed en supersnel

Snel en goed verpakt

Goed assortiment en prijzen

Ook snel geleverd, zelfs in BE.

Ze reageren snel en goede producten

We hadden de helft ontvangen en heb ze gemaild en stuurde het direct na.

zeer snelle levering

Makkelijke website en zeer snellelevering

Snelle levering, goed telefonisch bereikbaar.

Voor het eerst plafondventilator besteld, snel geleverd en betaalbaar.

Na 17:00 uur bestel en de volgende morgen al in huis. Kan niet sneller, de eerste laklaag stond nog

Uitmuntend.

Snel en goed geleverd.

Prima en snel.

Uitstekende service!

Heb geen opmerkingen. Alles ging helemaal volgens wens .

Prima ...

Aan te bevelen

Snelle levering. Prima prijs. Keurig verpakt

Helemaal Top

Snelle communicatie, goede service, netjes verpakt en snel geleverd.

Snelle levering en prima service als je een vraag stelt; bij moeilijkere vraag bellen ze terug

Maandagmiddag beits besteld, dinsdagmiddag in huis. Omdat ik twijfelde of ik deze beits kon mengen met een ouder restant, heb ik hierover gebeld. Een paar uur later werd ik teruggebeld met een duidelijk antwoord en uitleg. En het ging inderdaad helemaal goed.

Goede service, voldoet aan verwachting!

Goede service, voldoet aan verwachting!

Makkelijk te bedtellen en goede aflevering

Duidelijke site, makkelijk te bestellen en goede aflevering zoals afgesproken.

Snel en voordeliger dan …..

Snelle levering van de juiste materialen

Goed.

Dirk Dronkersweg 17