Goed product en snelle levering

Goed product en snelle levering. Eerlijke prijs.

Snel en correct

Vrijdagavond ontdekt dat we te weinig grondverf in huis hadden, online besteld en zaterdagmiddag konden we al weer verder!

Vlug en goed geholpen

Ik had nog wat vragen over beitsen en aflakken, een mailtje gestuurd. Ik kreeg vlot antwoord en dat vind ik zo goed. Ik kreeg zelfs nog uitleg toen ik de verf al had besteld. Prima bedrijf.

Een snelle levering

Nadat ik de bestelling geplaatst heb, had ik de materialen in 1 dag in huis.

Product was oud

De hardwax was oud , materingspoeder was vast gekoekt oo de bodem en niet meer los te krijgen . Niet door schudden of met roeren .

Verf van topmerk, voordelig en snel.

Decoprof levert merken van hoge kwaliteit tegen een zeer goede prijs. De verf werd snel en kosteloos geleverd. Wij zijn meer dan tevreden.

Snelle en correcte levering en goede service

Bij de eerste levering is er een pot verf open gegaan tijdens de logistiek naar mijn afleveradres. Met als gevolg een nogal vieze bedoening. Na een telefoontje en na toesturen foto’s kreeg ik de complete levering binnen een dag weer opnieuw geleverd. Super service en uiterst correct.

Een hele goede Webshop

Super snelle levering, echt goed verpakt, en het scheelde behoorlijk met de bouwmarkt.

netjes afgehandeld

Fijn bedrijf, prijs kwaliteit super voor toch wel dure primer/latex.

Perfect! Begripvol en meedenkend!

Ik had het verkeerde besteld en door een kort telefoongesprek was alles snel opgelost! Fijn!

netjes verpakt, en de volgende dag geleverd

prima, voor herhaling vatbaar.

Zeer positief

Zeer snelle verzending. Zorgvuldig en compleet verpakt. Met zeer attent volle factuur.

Het is snel geregeld en levering is snel

Snel geleverd. Fijne webshop

Super snel geleverd en goed verpakt. Zeker een aanrader.

Prima service, zeer vriendelijk personeel

Ik had verkeerde verf besteld. Ik mailde met de vraag hoe ik dat snel kon oplossen. Ik werd direct gebeld en er werd razendsnel nieuwe verf thuisbezorgd zodat ik verkeerde kon terug brengen in de winkel. HELEMAAL TOP!!!

Site moet duidelijker

Via de site ral 9010 aangeklikt echter moest je nog appart de code aangeven in de bestelling wat ik niet gedaan had en klopt het nu niet meer met de buren. Helaas.

Bestelling

Ik heb voor de eerste keer een bestelling gedaan , is super goed gegaan , ik ga er zeker nog meer gebruik van maken ….

Top service!

Om 20:30 s'avonds besteld, de dag erna werd mijn pakket + extra geschenkje verzonden zoals beloofd (voor 21u). De verfpotten zaten goed beschermd ingepakt met bubbelfolie en het was fijn te zien dat er ook mengstokken werden bijgeleverd. Niets negatiefs op aan te merken, top!

Super snel

Wel Dag later geleverd , maar keurig verzorgd

Vlotte bestelling, vlotte levering.

Vlotte bestelling, vlotte levering. Niets op aan te merken.

Wederom Super snel geleverd

Doen wat ze zeggen

Vrijdag middag besteld, de andere ochtend reeds in huis afgeleverd!

de beste kwaliteit voor een scherpe prijs

De beste kwaliteitsproducten koop ik hier voor een scherpe prijs. Naast een snelle bestelling worden de producten ook goed getapet zodat de kans op openbreken tijdens transport wordt voorkomen. Leuk dat er een kwast en blikopener worden meegeleverd. Voor herhaling vatbaar.

sneller geleverd dan voozien

zeer snelle en correcte levering.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes