Goede prijs en snel

Sikkens buitenverf besteld en de volgende dag al in huis en nog een gratis kwast ook helemaal top

Snel, goed en goedkoop

Gebruiksvriendelijke website en snelle reactie op mails en berichten. Keurige levering en degelijk verpakt, kortom top kwaliteit aan laagste prijs

Probleemloos

Eind van de middag besteld, volgende middag op een afhaalpunt. Fijn dat Post NL gebruikt wordt (scheelt frustratie en verbazing). Klein pakketje, geen overdreven inhoud. Eén tip: plastic bubbelfolie nog vervangen door iets duurzaams.

Fantastisch!

Behulpzame klantenservice en denk met de klant mee. Snelle levering.

Hele goede prijs en snelle verzending

Ze hadden de beste prijs voor het verf wat wij nodig waren. Besteld en volgende dag in huis.

Zeer snel

Zoveel keus en snelle levering

Super snel en goed

Super snel geleverd met belletje vooraf hoe laat mijn “breekbare” pakket geleverd werd. Perfect echt!

Snelle correcte levering

Correcte levering

Goede prijs en prima levering van mijn bestelling. De Website is duidelijk te overzien!

In 1e bestelling via de post niet helemaal goed aangekomen. 2e poging nieuwe verzending perfect ontvangen. Dank !

Snel, goed ingepakt, goedkoop! Volgende keer weer!

Xx

Goed verpakt en snel geleverd

De verf moest goed geroerd omdat er wel drab op de bodem lag Stond waarschijnlijk al een tijdje.?

Goed en snel

Mijn bestelling is de dag na bestelling geleverd en zeer keurig en goed verpakt. En zeer gunstige prijzen voor de producten.

Op zoek naar een liter Sigma S2u allure kwam ik al snel bij Decoprof terecht. Snelle levering, geen verzendkosten, een van de goedkoopste ėn er zat een gratis kwast bij. Helemaal top! De volgende dag al in huis. Vriendelijke correspondentie. Tot een volgende keer.

Goed product,, goede communicatie, betrouwbare levering

Goed product,, goede communicatie, betrouwbare levering

Maken beloften levertijd niet waar, verder goed

Besteld voor 21 uur, volgende dag geleverd blijkt niet te kloppen. Vlak voor 21 uur besteld, volgende ochtend een mail dat het niet gelukt is bestelling te verzenden. Je mag dan wel kosteloos annuleren, maar ja, daarmee heb ik benodigde spullen nog niet. Zelf contact gezocht via mail voor oplossing, enige mogelijkheid was komen ophalen 30 km verderop, toen ik aangaf dat dat niet kon niks meer gehoord en bestelling dag later ontvangen. Spullen verder wel netjes verpakt en zoals verwacht. Doos van bestelde behang was gescheurd, niet echt netjes om zo op te sturen, maar doet geen afbreuk aan product, dus niet heel erg.

Het was super snel. Top top

In 1 woord : TOP

Na “problemen” met gekochte verf , alles TOP opgelost ! fijn bedrijf met TOP service , waren alle bedrijven maar zo

prima ervaring!

vlotte mail en snelle verzending!

Terleurstelling

Ik kocht 2 lijmspuiten om blazen in het behang weg te werken. Blijkt er geen lijm te zitten in deze spuiten... Wat nu? Ik dacht zij zullen wel de juiste lijm kennen die meteen opdroogt. Niet dus. Terug naar af.

uitstekend

Verfblikken zijn ten behoeve van de verzending extra afgetapet, zodat de deksel niet het risico loopt open te springen. Kreeg er een paar mooie kwasten bij evenals roerstokken en als welkomstgeschenk een verfblikopener. Kortom, de prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend!

Goed geleverd.

Snelle dienst.

Prima mooi op tijd , spullen in orde

Prima service.

Goede service en alles volgens afspraak.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes