Fantastich

Keurig verpakt in een stevige doos en tegen een lage prijs ontving ik 5 liter Histor Exterior buitenmuurverf

Gewoon uitstekend!

Fijne website waar je alles kunt vinden. Bestelproces gaat heel snel en de bezorger stond een dag later voor de deur!

Snelle verwerking en levering van de bestelde verf

Sikkensverf besteld tegen de scherpste prijs met zelfs een gratis kwast. Na bestellen snel geleverd en een keurige ( stevige ) maat doos

Keurig verpakt en scherp geprijst

Order is snel behandeld maar PostNL doet er vervolgens 4 dagen over om te bezorgen. Niet de fout van DecoProf, maar wel waardeloos als je op verf zit te wachten.

Goede ervaring

Heel erg behulpzaam

Topservice!

Gemakkelijj besteld, snel verzonden en in huis. En ook als er iets niet helemaal goed is een snelle reactie en correctie. Ik zou zo weer bestellen!

Kon niet beter

Helemaal tevreden over de levering.

Snel professionele spullen in huis

Makkelijk besteld, goede tips en aanvullende producten voorgesteld. Binnen 24 uur in huis.

Handige website, goede prijs en geleverd volgens afspraak.

Handige website, goede prijs en geleverd volgens afspraak, een prima ervaring.

Produkt besteld, maar niet geleverd !!!

Teleurstellend !!!

Online zag ik het product uitverkocht staan. Toch bij Decoprof besteldt. Snel en super verpakt de olie thuis ontvangen.

uitstekend

uitstekend

Geweldig !

Snelle levering overzichtelijke websit.

Ruim assortiment, goede bereikbaarheid voor vragen

De servicetelefoon was behulpzaam bij kleurkeuze, de bestelling compleet en met wat extraatjes (kwast, blikopener) voorzien

Netjes geregeld

Alles goed en top Inorde en verstuurd

Snel verzonden

Had het product dringend nodig en de dag na bestelling had ik het in huis. Dank je wel

Vandaag besteld morgen in huis

Goed bedrijf, kwaliteit voor een scherpe prijs

Alles keurig

Prima prijs Sikkens rubbol X is natuurlijk goed Volgende dag de verf al in huis echter het tweede pakketje was vergeten. Gebeld en direct makkelijk contact. En volgende dag de rest in huis.

super snel geleverd en nog eens goedkoop

super ervaring

snelle levering, duidelijke communicatie. Verpakking kan wel wat milieuvriendelijker (minder groot, geen bubbelplastic)

Niets ontvangen

Het is altijd hetzelfde als winkels met post nl samen werken uitstel van leveren ik zou als ik jullie een betrouwbare partner zoeken want dat is post nl zeker niet Groetjes Marcel

Lager prijzen, snelle levering.

Lager prijzen, snelle levering.

Precies zoals het hoort.

Geleverd wat besteld en correcte levering.

snelle en corecte levering

Kleurnummer vergeten, maar snel opgelost.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes