Kleurnummer vergeten, maar snel opgelost.

afsprak keurig nagekomen

mijn bestelling is comform afspraak geleverd

Geweldige service

Ik had tijdig een kleur wijziging doorgegeven, maar toch werd de oorspronkelijke kleur thuisbezorgd. Na contact werd het uitstekend naar tevredenheid opgelost.

Keurige ervaring bij het herstellen van een fout die ik als klant had gemaakt!

Ik had de verkeerde kleur verf besteld, nl puur wit. Ik heb voor ons huis kleur RAL 9010 nodig. De medewerker van Decoprof bood aan om meteen een nieuwe zending verf te sturen en dan wel op kleur. Bij deze zending zou hij een retour formulier doen om mijn foute bestelling naar hen terug te sturen. Het bedrijf verdient een pluim om zo mee te denken met de klant en hem zo tegemoet te komen en alles zonde extra kosten!

Zo snel afgeleverd en keurig verpakt.

Snel en accuraat afgeleverd. Top!

Doen wat ze beloven

Goede en snelle levering, uitstekende prijs

Prima en snelle levering

Snel en professioneel

Lak, grondverf en toebehoren online bestellen ging eenvoudig. Kleur (Ral) makkelijk gevonden. Prima verpakking en snelle levering. Al met al uitstekend.

Kan niet beter

Bijzonder klantvriendelijk. Prettig telefonisch contact en neemt daartoe het initiatief. Snelle afhandeling van bestellingen.

Besteld, volgende dag in huis.

Verf is op tijd geleverd, alleen was het blik beschadigd. Er zat een deuk in het blik. Was toch niet helemaal deuk vrij verpakt. Dat vond ik jammer. Voor de rest snelle levering, duidelijk op website, nette prijs!

Snel en goed!

Goed en snel!

Heel goed geadviseerd

Wij hebben een vrachtautootje omgebouwd naar een camper. Voor zowel de buitenkant van de auto als het interieur hebben we allerlei verschillende beits- en verf materialen gebruikt. Om de juiste verfsoorten, kleuren en de manieren van opbrengen te kunnen kiezen hebben we heel goede adviezen gekregen. Verven met deze moderne verfsoorten geeft een profi resultaat, ook voor de amateur.

Snelle goede levering

Prima winkel

Compleet en op tijd geleverd

Tevreden met de aankoop

Topservice!

Vlot, goede prijzen en klantgericht.

Helemaal goed

Goede informatie inzake bestelling en de levering. Fijn!

zeer deskundig geholpen door fijne verkoopster

Zeer deskundig geholpen door fijne verkoopster

Prima opgelost ook toen het niet in een keer goed ging

Makkelijke site, snel besteld. Door wat problemen bij PostNL duurde het lang voordat de verf binnen was. Prima opgelost door voor de zekerheid nog een bus op te sturen. Nadat beide bussen waren ontvangen ook snel gratis retourvoucher.

snel en goed

Hoewel er moeite gedaan is om verf lekken uit het blik te voorkomen, zat er toch verf buiten het blik aan de verpakking. Waarschijnlijk is dit te wijten aan het transport, maar ondanks de sealing van het blik is dit toch voor gekomen. Prijs/kwaliteit lijkt mij helemaal in orde!

Snelle correcte service

Bestelling was snel binnen en goed verpakt.

Afgehaald in de shop. Goede dienstverlening

Heel Goed !

Voordeliger dan elders , snelle verzending, volgende dag al in huis, zo kan je lekker doorgaan met je verfklus !

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes