Goede prijs kwaliteit verhouding

De verf wordt precies volgens afspraak geleverd. En de prijs kwaliteit verhouding is goed en een reden om er weer te gaan bestellen.

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering

Sneller geleverd dan opgegeven

Bestelling is exact wat ik heb besteld, zerr goede kwaliteit

Perfecte service

Zending raakte weg. Heel snel nieuwe zending verstuurd. Perfect

Helemaal prima! Ook nog netjes de 5 euro nieuwe klant korting gekregen

Zie hierboven

Scherpste prijs

Decoprof.nl had de beste prijs voor de Sikkens Rubbol. Vlot verzonden, helaas was PostNL overbelast.

Zeer.goed

Het was er binnen 1 dag, netjes verpakt.

Uiteindelijk keurig verzorgd

Product besteld dat wel in de webshop stond maar inmiddels niet leverbaar was. Via mail de vraag gekregen of vervanger ook akkoord was. Kostte mij wel doorlooptijd in bedrijf, graag webshop actueel houden, verder keurig afgehandeld

Fijne site

Volgende dag geleverd Blij mee

Top service en snelheid

Verf besteld tegen de scherpste prijs, super snel bezorgd. Voor mij niet meer naar een verfwinkel maar bij Decoprof bestellen!

besteld en andere dag in huis met gratis kwast 2 stuks zelf en een blik opener.

Uw service is goed maar die van post.nl niet

Uw levering aan post.nl was op tijd maar zij hebben er vervolgens bijna 2 weken over gedaan om te bezorgen. Dat was dermate lang dat ik nieuwe verf heb moeten kopen elders. Mijn advies is geen gebruik meer van post nl te maken. Het bedrijf krijgt ook ontzettend slechte reviews van andere klanten

Goeie service

Verf besteld...werd direct verstuurd maar T.n.t had het weer tedruk om het bij ons te bezorgen we hebben contact opgenomen met decoprof en ze hebben direct onze bestelling opnieuw verstuurd..dikke 10!! van ons decoprof

Prima kwaliteit en levering

En dat het 2 dagen later aankwam lag aan de drukte bij postnl

Goede snelle ervaring, levering

Goede ervaring

Goede service, En verf komt altijd op tijd binnen

Snel verzonden en goede prijs

Een pot Sikkens verf nodig. Website had de beste prijs. Werd snel en goed verpakt verzonden.

Verf was uitstekend verpakt

Na 1 week nog steeds geen verf geleverd...

Na 1 week nog geen verf geleverd, onbetrouwbare pakketdienst Post NL... Kies een andere pakketdienst.

Netjes en goed verpakt bezorgd

Snel en netjes geleverd. Gratis kwasten en blikopener is natuurlijk helemaal top.

Een volgende bestelling zal zeker weer daar zijn. Prijs technisch staan ze er ook heel goed op.

Waardeloos

Bestel je voor €130,- verf en heb je na 10 dagen nog niks ontvangen.

Na lang zoeken naar het kleurnummer cmc235, blijkt alleen de mengmachine -en de meng-expert !- van Decoprof deze te kunnen maken. Kleur matcht exact met mijn bestaande schilderwerk. Bij overschilderen alleen aan de verse glans te zien waar ik al geweest was, geen verschil in kleur. Heel sympathiek meegedacht ook aan telefoon en via mail. Prima service en heel klantgericht bedrijf. TOP!! .

Uitstekende kwaliteit voor een betaalbare prijs, snel bezorgd

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes