Prima, maar voor beoordeling iets langer wachten.

Prima ervaring, spullen mooi afgeleverd. Maar ik kreeg de mail om jullie te beoordelen, voordat ik m’n spullen binnen had. Dus daar misschien iets langer mee wachten. Voor de rest, ben ik zeer tevreden met de geleverde producten.

Goed geholpen door klantenservice en via mail

Gemengde verf bestellen was even zoeken hoe dit moest. Na een vriendelijke medewerker van de klantenservice was het duidelijk. Binnen 2 dagen de verf in huis, maar wel een deuk in één van de blikken.

Snel goede service

Decoprof doet het goed postnl laat het afweten

Vandaag besteld morgen in huis , dan moeten jullie op zoek naar een pakketdienst die dat ook waar maakt want postnl levert na 3 dagen nog niet Afhalen prima dus, maar laten bezorgen ia afrader.

komt afpraken na

Keurig op tijd, perfect verpakt. Hier ga ik zeker naar terug. Dank voor de snelle levering. Vriendelijke groet Alice Kruisbeek

Perfecte afhandeling klacht

Decoprof kwam nadat ik een klacht had ingediend over de late bezorging van Postnl met een mooie oplossing. Ze hebben direct contact met mij opgenomen en mijn klacht super afgehandeld, waarvoor mijn dank.

Goede producten en snel geleverd

De producten die ik zocht waren goed te vinden op de site en ook nog eens tegen scherpe prijzen. De bestelling ging erg makkelijk en levering was snel!

Keurig op tijd.

Keurig op tijd en keurig verpakt.

Ruime keuze snelle levering

Gelijk volgende dag geleverd , ruime keuze en goede prijs.

Morgen tussen 13:45 & 15:45

Heel slecht, ik heb mijn bestelling van twee 10L verfpotten ongeveer een week geleden geplaatst. Hebben ze een pot meteen de dag erna geleverd en de andere zou “morgen tussen 13:45 en 15:45” geleverd worden. Nu bijna een week verder en levert tijd is nog steeds morgen. Wat blijkt dus is dat ze twee verschillende dozen opsturen ipv alles in een doos, en dan de schuld bij de post leggen. Heel jammer dit!

zeer snelle levering

Zeer snelle, goede levering. Goed en stevig verpakt!

Binnen 1 dag alles thuis

Goede prijs, snelle levering

Maakt waar wat het belooft.

Niks op aan te merken.

perfect

Meer dan je vereacht.

Snelle levering. Top.

Produkt voldoet an de verwachting

Snelle levering! En de goedkoopste!

Gisteren besteld, vandaag binnen. Ook keurig verpakt!

Goede prijs en snel geleverd

Helaas de beloofde gratis blikopener niet bijgeleverd. Staat wel op de pakbon

Snelle.levering, goede kwaliteit, klantvriendelijk

Bestellen via website is duidelijk. Product was niet volledig op voorraad maar zeer snel met oplossing hiervan op de hoogte gebracht. Zeer vriendelijke klantenservice en goed te bereiken. Product veilig en netjes verpakt aangekomen bij bezorging.

Snel en volgens afspraak

Prima producten, goede service

Progold PG450 met lijm besteld. Mooi glasvlies en stevig van structuur. Één van de rollen Progold werd niet geleverd. Ondanks dat de klantenservice slecht te bereiken is, werd ik bij contact prima geholpen. Het pakket is uiteindelijk iets later bezorgd. Hier kan Decoprof niets aan doen, ligt bij PostNL. Toch doen zij hun best om je duidelijk te vertellen wat er met het pakket is gebeurd en gaat gebeuren.

Kwaliteit tegen scherpe prijs.

Zoals gezegd kwaliteit met scherpe prijs. Mooi op tijd geleverd

Geweldig fijn telefonisch advies per telefoon van Colin en volgende dag in huis

Ik had na bestudering van de Decoprof website toch nog een technische vraag. Ik sprak met de goed geïnformeerde Colin. Bij verwerking van de bestelling een uur later, bleek dat er een betere (en goedkopere) keuze mogelijk was en Colin belde zelfs uit zichzelf terug met dat advies. Bestelling zo aangepast en de levering de volgende dag ontvangen. Zeer tevreden, ook over de prijzen!

Zeer snelle levering en goeie service

Helemaal Top!!!

Normaal beoordeel ik niet zo graag maar deze is verdiend. 1e bestelling hier en super tevreden. Gelijk volgende dag bezorgd en netjes verpakt. Wat wil een klant nog meer?!

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes