Makkelijk en duidelijk!

Het bestellen online van de latex ging heel makkelijk en was overzichtelijk. 1 kleur kon ik niet vinden online vandaar de halve ster. Verder alles echt perfect gegaan. Had de bestelling laten klaar staan in de winkel in Ridderkerk, ook daar super geholpen. Stond netjes klaar en werd meegelopen naar de auto echt top service. Kortom een goeie ervaring.

Supersnel geleverd

Bestelling keurig verpakt en supersnel geleverd

Bij decoprof krijg je producten, die je elders niet krijgt.

Op zoek naar een antiekbeits op waterbasis. Ja decoprof was een van de weinigen die hem hadden en ook nog voor een schappelijke prijs.

Snel en op tijd geleverd, goed en duidelijke site

Goed en duidelijke website Fijn dat er zoveel betaal mogelijkheden zijn, verf op tijd en netjes geleverd.

top

top

Zeer goede afhandeling

s middags besteld de volgende ochtend netjes bezorgd

Zeer snelle levering

Heel blij met de snelle levering van de verf!

Snelle en prima service!

Gewoon goed

Een uitgebreide kleurenwaaier met ral nummers zou het helemaal top maken

Voordelige prijzen, snelle aflevering en optie voor een ophaalpunt. Bovendien goed op hoogte gebracht van de levering, maar niet op een spammende manier. Top!

Alles goed geregeld.

Goed geholpen, deskundig advies, snelle service.

Fijn adres om inkopen te doen voor een verfklus! Twijfelend over de kleur ging ik naar de winkel in Ridderkerk. Hier werd ik vriendelijk en geduldig geholpen (goed adres voor twijfelaars). Er werd meegedacht, gevraagd naar het soort ondergrond voor het beste advies en er werden voorstellen gedaan voor kleurcombinaties. Super fijn! Na eenmaal een keuze te hebben gemaakt verliep de service goed en snel. Ene deel van de benodigde verf meteen meegenomen. Later nog een andere soort verf bijbesteld online. Deze is keurig verpakt de volgende dag bezorgd.

Duidelijkheid op de website. Snel van leveren

Snelle levering goede prijs niets op aan te merken

De behanglijm werd heel snel geleverd. Het deksel was met plakband vastgeplakt zodat dit tijdens het transport niet open kon gaan. Werd in een stevige doos verstuurd. Top!

Prima service, makkelijk te bestellen en keurig en snel geleverd. Ook wordt je goed op de hoogte gehouden van de zending

Gewoon goed

Makkelijk bestellen. Snelle bezorging zonder problemen

Snel geleverd volgens afspraak

Tevreden met de levering. Alles netjes ingepakt en geleverd volgens afspraak. Kwasten van zeer goede kwaliteit en de verf voldoet ook. Goed verwerkbaar. Een 10 als er ook roerhoutjes meegeleverd zouden zijn, die zaten er helaas niet bij. Daarom een 8

Prijs prima verzending binnen 1 dag.

Perfect uitgevoerd

Goed en duidelijk telefonisch advies. Adequate uitvoering van de order.

Alles was tip top

Alles was in orde

Alles volgens afspraak en top verpakt

Tja zie bovenstaand

Snelle levering tegen scherpe prijs

Na vergelijking (online) keuze gemaakt op basis van de prijzen en de reviews. De materialen werden snel geleverd dus de volgende bestellingen doe ik op basis hiervan ook bij Decoprof.

Zeer snel geleverd

Ik heb twee emmers stucpasta besteld.net iets voor 21:00 in de avond. De volgende dag op zaterdag had ik het al vroeg in huis. Zo'n snelle levering heb ik nog nergens mee gemaakt. Het is een goed product. Ik heb eerder Gyproc en Knauff gebruikt maar ben nu om naar Brander. Goedkoper en smeert goed weg.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes