Fantastische hulp en zeer goede producten!

Goede service van begin tot eind. De materialen zijn van kwaliteit en ons huis ziet er prachtig uit mede door Decoprof! Al met al: aanrader!

Snel levering gewoon prima

Kan niet beter!

Vriendelijke mensen, snel bezorgd, hoge kwaliteit!

Snel,goedkoop en goede communicatie

Heb gekozen voor decoprof omdat ze de juiste aanbieding hadden. Helaas ging er iets mis in de verzending, maar kreeg een goede en eerlijk mailtje terug met de reden hiervan. Pakket werd, goed verpakt, aangeleverd. Ondanks het foutje in de levering, tot 5 sterren omdat men eerlijk toegaf dat de vertraging door hun schuld kwam. Eerlijkheid telt ook, vind ik.

Snel geleverd,goede kwaliteit spullen,schappelijke prijs

Snelle goede service

Snel, goed verpakt.

Snel geleverd maar website onoverzichtelijk

Ik vind de webshop in 1 woord waardeloos Heb er serieus ruim een half uur over gedaan Om 4 potjes verf te bestellen Zo onoverzichtelijk niet te geloven Werd er echt mega geïrriteerd van Dus een volgende keer niet meer hier

Duidelijke website, makkelijk om te bestellen wat ik wilde. Snelle levering en op de juiste manier verpakt.

Snel en corect

Zeer ontevreden bestelling niet ontvangen

Bestelling geplaatst zou 10 mei geleverd worden en niks ontvangen en geld kwijt!!!!

Top zaak!!!

Prima kwalietijd en snelle levering in goede verpakking, en dat voor een goede prijs.

Goede prijs kwaliteit

Goede prijs kwaliteit, snel geleverd.

Snel geleverd en goed verpakt.

Prijs en kwaliteit zijn top !

Professionele kwaliteit. Snel leverbaar. Winkel in Ridderkerk zag er netjes uit !

Super snelle service

Goedkoper als in de winkel

Scherpe prijzen

Goede en snelle service met concurrerende prijzen. Duidelijke site.

Prima prijs

Interessante prijzen en prima levering

Snelle levering wanneer het jouw uitkomt

Snelle levering. Met lage prijs

Rien reçu …

Attendre pendant 5 heures postnl et finalement sera livré (peut-être) demain entre 13h30 et 17h30…. A leur aise ….

Door drukte was verzending een dag vertraagd. Keurig een mail waar ik op kon reageren. Had vrije dag om bij moeder te verven, andere morgen gelijk gebeld door decoprof. Ze kwamen het bezorgen. Waar maak je zulke service nog mee!

helemaal ok

vroeg om advies, kreeg goed advies

goeie prijs en snelle levering

De verf die ik zocht had hier een goeie prijs en alles werd een dag later al geleverd

Goed gedaan

Snel en goede service

Top bedrijf met mooie acties

Hier en eerste maal verf besteld en zeer tevreden van. We gaan hier zeker nog eens meer bestellen.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes