Decoprof doet wat het belooft

Goede website, helder, makkelijk. Berichtgeving: net zo correct.

keurige prijs en snelle levering, top!

keurige prijs en snelle levring

ruime keuze, snelle levering

Vandaag besteld, morgen in huis. Zeker waar, gewoon betrouwbaar

Snel geleverd en nette prijzen.

Makkelijk met bestellen, nette prijzen en snelle levering.

Snelle levering en goede kwaiteit

Zeer tevreden.

Solide verpakt en snel bezorgd. Bedankt hiervoor!

Gekregen wat ze beloofden en snel

Prima ervaring

Bang afwachten

Beste,ik zou niet weten hoe ik jullie moet beoordelen. Heb namelijk mijn pakje nog niet ontvangen en ik krijg al een mail,dat noemt men kort op de bal spelen. Vrijdag mail gekregen dat ze zaterdag tussen 8 & 21.30 zouden leveren,maar heb niemand gezien,had zelfs een kruiwagen aan de baan gezet zodat ze de zak van 20 kg rechtstreeks in de kruiwagen konden doen,maar heb jij hem gezien ,ik ook niet Ondertussen staat er een 10 liter water in de kruiwagen,dus ja. Nee alle gekheid op een stokje ik heb dit artikel bij jullie besteld omdat jullie voor mij de aan beste prijs (goedkoopste ) zouden leveren en dat ik dan een dagje langer moet wachten op mijn artikel,maakt mij niet uit. Maar diegene die het zou leveren ,in dit geval B-post,die geef ik voor deze levering een dikke 0. En Beste normaal geef ik geen reacte op beoordelingen,want dan ben je de dag vandaag met niks anders meer bezig,maar het is een natte druilige dag en dacht bij mezelf,doe eensgek en antwoord. Groeten van Dyck karl

Goede kwaliteit/prijsverhouding. Snelle levering.

Behulpzaam

Snelle bezorging Stuk goedkoper dan andere verfwinkels. Problemen ze staan je direct te woord

geweldig

zeer vlotte levering en dan nog goed koper uit

uitstekend contact met Tim!

snelle reactie op vraag

De belofte van mijn bestelling is nagekomen

Decorontwerper is een eerlijke firma.

Behoorlijk

Correct juiste prijs

Webshop is eenvoudig in gebruik, bestelling is makkelijk te plaatsen en de levering is supersnel.

Perfecte levering en afspraken

fijn!!

Snelle en goede service

Snelle levering + menghoutje

Vlotte levering

Vlotte levering. 's avonds hebben ze nog gebeld inzake de mengkleur. Heel attent.

Na het plaatsen van de bestelling van Sikkens Rubbol XD semi gloss werd ik gebeld om de kleur nog even te checken. De bestelling werd keurig verpakt geleverd. Het resultaat moeten we nog afwachten.Maar 9 jaar geleden hebben wij ook deze verf gebruikt en die is tot nu goed gebleven.

Kleuren waren niet op site in te geven, maar met het opgeven van de gewenste kleurnummers is het prima geregeld.

Geweldige segrvice.. prima prijs.

Nalevering kwam gelukkig op tijd dankzij snelle reactie van medewerker

Snel geleverd en keurig verpakt

De volgende dag in huis en keurig verpakt. De verf goed dicht geplakt en in een stevige doos. Leuke aanbieding.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes