Fantastic

Vandaag besteld 2 dagen later mooi geleverd. Goed verpakt. En de juiste kleur. Gemakkelijk kleur te kiezen. Alles goed uitgelegd Echt een aanrader Ben 42j schilder.

Ok

Top snelle service

Donderdagavond besteld zaterdag thuis..

Heel snelle levering.

1 dag na de bestelling werd onze bestelling reeds geleverd.

Slechte levering service

Pakket was voorzien voor levering gisteren. Post NL verzet dit gewoon naar maandag. Ik ben niets thuis maandag en de buren ook niet

Vlotte afwikkeling van bestelling

Makkelijk bestellen en snelle levering

Keurig op tijd geleverd

Keurig op tijd geleverd en na kort telefonisch contact ook netjes te woord gestaan en duidelijke uitleg gehad.

Perfect, supersnelle levering en zeer goed verpakt.

Savonds besteld volgende ochtend in huis. Erg goed verpakt om te voorkomen dat dingen gaan lekker of stuk gaan.

Snelle levering.

Snelle levering, goedkoop

Snelle levering, goedkoop

Doen wat ze beloven

Decoprof deed het wel goed, maar Post.nl niet

Had dringend de muurverf nodig maar ons pakket is in de Sinterklaasdrukte gestrand. Dagen later geleverd......en dat was te laat.

Top product doet wat het moet doen

Super leveringen bestelling

Bestelt en 2 dagen later voor de deur geleverd. Goed verpakt. En de juiste kleur. Gewoonweg fantastic.

Super leveringen bestelling

super

Het door mij bestelde artikel is op een zeer snelle en correcte manier geleverd; Het was zéér degelijk verpakt zodat beschadiging quasi onbestaande was; De prijs van mijn bestelling, ondanks de verzendkosten, nog meer dan de helft goedkoper dan hetzelfde indien ik dit hier in een doe-het-zelf zou aangeschaft hebben; Ook qua communicatie ivm leveringsstatus is er niets aan te merken; Dit bedrijf heeft zeker mijn vertrouwen naar de toekomst toe;

Goede dekkend verf niet zo er spat vrij .Heerlijk om mee te werken. Bezorging heel snel en netjes verpakt. Dank jullie wel

Snelle levering,prima verpakt.

Erg tevreden ,prima snel geleverd. Top

Snelle levering,prima verpakt.

Erg tevreden ,prima snel geleverd. Top

perfect

bestelling netjes en snel ontvangen

perfect

bestelling netjes en snel ontvangen

Prima snel geleverd ,goed verpakt top.

Erg tevreden.

Dirk Dronkersweg 17