SUPER

Het door mij bestelde artikel is op een zeer snelle en correcte manier geleverd; Het was zéér degelijk verpakt zodat beschadiging quasi onbestaande was; De prijs van mijn bestelling, ondanks de verzendkosten, nog meer dan de helft goedkoper dan hetzelfde indien ik dit hier in een doe-het-zelf zou aangeschaft hebben; Ook qua communicatie ivm leveringsstatus is er niets aan te merken; Dit bedrijf heeft zeker mijn vertrouwen naar de toekomst toe;

Goede service snel geleverd

Aardige klantenservice en snelle levering

Super ervaring

Eenvoudig bestellen en zeer snelle levering

s avonds eenvoudig besteld en de andere morgen om 10.30 uur a ontvangen in prima verpakking en alles klopte

Eenvoudig bestellen en zeer snelle levering

1e x

Prima verzorgd ɓen heel tevreden

Gewoon super

Wau bestelt en binnen 48 in huis super

Goed en snelle service

De bestelling werd de volgende dag al bezorgd. Tegen een goede prijs kon ik mijn benodigdheden aanschaffen.

SUPER !!!

Het door mij bestelde artikel is op een zeer snelle en correcte manier geleverd; Het was zéér degelijk verpakt zodat beschadiging quasi onmogelijk was; De prijs van mijn bestelling was, ondanks de verzendkosten, nog meer dan de helft goedkoper, dan hetzelfde product indien ik dit hier in een doe-het-zelf zaak zou aangeschaft hebben; Ook qua communicatie voor wat betrof de verzendstatus is zeer goed gewerkt; Dit bedrijf heeft zeker mijn vertrouwen naar de toekomst toe

Heel goed. Decoprof doet wat ze beloven.

Geen aanvulling noodzakelijk.

Heel goed. Decorontwerper doet wat ze beloven.

Geen aanvulling noodzakelijk

Heel goed. Decorontwerper doet wat ze beloven.

Geen aanvulling noodzakelijk

Het door mij bestelde artikel is op een zeer snelle en correcte manier geleverd; Het was zéér degelijk verpakt zodat beschadiging quasi onmogelijk was; De prijs van mijn bestelling was, ondanks de verzendkosten, nog meer dan de helft goedkoper dan hetzelfde indien ik dit hier in een doe-het-zelf zaak zou aangeschaft hebben; Ook qua communicatie ivm leveringsstatus is er niets op aan te merken; Dit bedrijf heeft zeker mijn vertrouwen naar de toekomst toe

Super Plus

Super Plus

Site is overzichtelijk, producten makkelijk te bestellen. Je krijgt A-kwaliteit voor een hele scherpe prijs. Scheelt enorm veel in prijs in vergelijking met hetzelfde product in de winkel. Wordt over het algemeen snel geleverd. Inmiddels meerdere keren besteld en zeer tevreden!

Producten snel en goed verpakt ontvangen. De persoonlijke boodschap kon ik erg waarderen.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes