goede winkel, wel postnl

Ik zocht een sigma verf waarmee ik aan het witten ben. Makkelijk te vind online, op voorraad, snel geleverd, netjes verpakt. Dan komt postnl... meldt dat het opgehaald kan worden bij punt A. Daar in de middag aangekomen blijkt het toch te zijn afgeleverd bij punt B. Na een wandelingetje daar verbaasd toch het pakje gevonden. Dat verzint alleen postnl.

Top, snelle service.

Duidelijke website, snelle levering van top producten.

Ze houden je direct op de hoogte bij afwijkingen

Ik heb heel goede ervaringen met Decoprof. Mijn bestelling was deels niet direct leverbaar en kreeg daar per omgaande een mail over. Er werd ook vermeld dat ik de order kon kon annuleren waarbij het geld terug gestort zou worden. Ik kon ook telefonisch contact opnemen. Dit heb ik gedaan en samen tot een alternatief product gekomen. Het verschil in prijs werd verrekend. Volgende dag geleverd, super service.

vlugge service

Gemakkelijk, veel keuze, goede website

Hoog kwaliteit

Snelle levering en ruim assortimenten zeer tevreden

Topservice

Duidelijke website,snelle levering,mijn product was goed beschermd ingepakt( verfpot) ,en prijs /kwaliteit is top!

Mooie prijs kwaliteit combinatie

Snelle levering Goede kwaliteit Goede prijs

Voor de verf die ik nodig had, zeer scherpe prijs.

Goede snelle levering

Goede producten die uitstekend verpakt gewoon snel worden geleverd

Komen afspraak na en keurig gewerkt

Heel snelle service!

Goed product

Levering prima PostNL verzuimde wel mij bericht te sturen bij aflevering pakje

Zeer vriendelijk em behulpzaam

Goed advies en adequate communicatie

Eerst Sigma muurverf besteld, Maar deze was niet te mengen met de gewenste kleur. Voorstel van een alternatief van Sikkens, prima product en mooi resultaat in de door ons gevraagde kleur. Bedankt!

lekker snel ,ook voor een waddeneiland.

Correct en netjes verpakt

Mooie overzichtelijke site. Bestelproces makkelijk te doorlopen. Erg positief dat er geen plakband word gebruikt om de verf te borgen maar wikkelfolie.

Hulpvaardig en vriendelijk

Omdat het product wat ik wilde bestellen helaas niet leverbaar was, werd er zeer netjes meegedacht over een alternatief. Ook van de hoeveelheid werd aangegeven dat deze in verhoudt tot de lak te groot zou zijn, en de kleinere pot meer dan voldoende zou moeten zijn. Zeer vriendelijk en behulpzaam, dus, en zou voor een volgende bestelling zo weer voor Decoprof kiezen!

Goed advies gekregen. Snelle levering

Snelle levering.

Goede kwaliteit, snelle levering.

Top duidelijk en snel mooie prijs

Super snel geleverd

Onder de indruk van de snelle levering. Ook het goedkoopste van alle aanbieders.

Makkelijk besteld en snelle levering

Daar waar ik op andere sites van verfleveranciers niet makkelijk kon vinden of de gewenste kleur leverbaar was, was het bij Decoprof heel makkelijk tijdens de bestelprocedure aan te geven. De bestelling werd de volgende dag al geleverd en het resultaat is zeer naar wens.

Prima en lekker snel

Keurig verpakt