Snel geleverd en netjes

Perfecte service

Perfect verder geholpen

Super snel geleverd

Snel en ook netjes verpakt zodat ik hele potten ontvang. Top geregeld

Super goed verpakt snelle levering

Goed verpakt snelle levering

Heel slecht

Heb mijn bestelling na weken nog steeds niet ontvangen. De klantenservice is niet te bereiken.

Snel geleverd .

Als beloofd op tijd geleverd.

Goed en snel zoals afgesproken

Duidelijke site en makkelijk te bestellen

Geen verzendkosten

Goed en voordelig

Goede prijs en perfect gemengd in een lastige kleur.

Veel gedoe om een kleinigheid te bestellen

Om een kleurstaal te bestellen moet je een account aanmaken een wachtwoord aanmaken , opnieuw inloggen, bewijzen dat je geen robot bent enz. Ik moest 3 maal overnieuw beginnen, wat een gedoe!

Probleem bij levering.

Bij de levering was er wat schade aan de bestelling, na contact op te nemen meteen een nieuw exemplaar gekregen. Vriendelijk en correcte klantenservice!

Goed advies, perfecte topverf.

Goed advies, perfecte professionele kwaliteitsverf. Snelle levering, scherpe aanbiedingsprijs.

concurrerende prijzen, goede website

Prima geregeld.

De verf heeft even op zich laten wachten omdat er leveringsproblemen waren. Het contact met Decoprof hierover verliep prettig. Inmiddels heb ik de bestelling keurig bezorgd gekregen.

Levert wat besteld werd

Het duurt even voordat de kleur beschikbaar is, maar dan snel en goed verpakt verzonden.

Prima, maar berichtgeving wel verwarrend

Het verwarrende was dat in de email van PostNL stond: • Voor ontvangst van je pakket is een handtekening vereist. • Voor ontvangst van je pakket vragen we je om een geldig legitimatiebewijs te laten zien Wat prima is, maar bij aflevering hoefde ik geen legitimatie te laten zien en ook niet te tekenen, dus raar dat dit dan wel in de email stond.

Snel geleverd en goed verpakt.

Levering en betaling duidelijk.

super geholpen - bedankt voor het advies!

Ik was op zoek naar een product om mijn metalen kunstvoorwerp te beschermen tegen de weersinvloeden. Ik had het echter al het verkeerde product besteld. Een telefoontje met de service desk en kan zo alles omruilen met een product wat wel bescherming biedt. Dank je hiervoor.

Zeer snelle levering

Voordat ik de bestelling had geplaatst 2x telefonisch contact gehad. Zijn erg kundig en nemen de tijd voor je om mee te denken.

Snelle levering en helemaal goed!

En telefonisch goed en efficiënt in de voorinfo!

Retourbedrag na enige dagen ontvangen

Ik wilde verf in de kleur RAL 9010 bestellen maar er is iets mis gegaan met de bestelling, wellicht mijn fout, en kreeg de onjuiste kleur en heb de 10 liter muurverf na overleg met Decoprof gelijk en op eigen kosten weer retour gestuurd. Heb echter geen nieuwe verf bij Decoprof besteld omdat dit teveel vertraging opleverde, schilder was namelijk al bezig. Na retourontvangst van de verf, heb ik het bedrag van 149,-- na enige dagen op mijn bankrekening mogen ontvangen. Top Decoprof!

Behulpzaam en praktisch

Na bestelling verkeerde kleur eenvoudig mail gestuurd en het werd meteen aangepast.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes