Snel en goef

Op tijd en de juiste spullen in 1 keer

Gewoon zonder zorgen alles in 1 keer geleverd en prima op tijd. Dus niets speciaals maar wel prima zo want dit is wat je verwacht van een internet aankoop.

kwaliteit, goede prij en snelheid v levering ...TOP

kwaliteitsverf , op stock in de gewenste kleur , dag nadien geleverd aan huis ... wat wil je no méér ?

Snelle service, uitstekende afwikkeling

Makkelijk producten uitzoeken en bestellen. Nette prijzen. Begin volgende dag alles al in huis. Uitstekend verpakt in degelijke doos, met goede bescherming. Extra bescherming met folie rond deksels blikken en doppen flessen. Eerste ervaring met Decoprof uitstekend en voor herhaling vatbaar.

pakket is niet bezorgd

geen pakket ontvangen

Was perfect

Mij ervaring is goed

Top en snel geregeld.

Snel en vlot geregeld.

Snelle en goede levering

Tweede keer dat ik wat bestelde bij Decoprof ze leveren snel en als ze dit niet kunnen dan communiceren ze daar goed over.

Snelle verwerking, super!

Super snelle verwerking, dat is fantastich. Veel produkten. De site werkte wat minder op mijn mobiel. Moest een paar keer opnieuw beginnen met invullen

snelle en correcte levering

Snelle service, blik behoorlijk gedeukt..

Bestellen was eenvoudig, betalen ook. Levering was prima en snel. Alleen bleek bij openen dat ze de deksel iets te enthousiast op het blik teruggeplaatst hebben, waardoor 2 meer dan behoorlijke deuken. Dat wordt straks een dingetje bij het her sluiten van het blik.

Op tijd levering

Volgens afspraak

Was iets vergeten vergeten aan te kruisen (cadeautje) . De klantenservice gebeld. Geen probleem komt eraan.

Prima. Snelle levering. Goed verpakt.

Zie boven

Vlotte levering en overzichtelijk site

Ervaren vakmensen, op tijd aanwezig, snel en goed werkend

Tevreden klant!

Snelle levering Prijs=ok Verpakking =uitstekend.. zeker geen risico op beschadiging en lekkages!

goede info, snelle levering.

Duidelijke uitleg na mijn vraag over klus. Goede verf , werkt prettig.

goeie service!!

na een onbekend kleurnummer, hebben ze bij de verfleverancier nagevraagd hoe te mengen. kleur is helemaal de juiste! snel geleverd.

Tegenvaller

Volgens de site was de bestelde verf direct leverbaar; na betaling meldt het bedrijf pas 2 dagen later doodleuk het niet op voorraad te hebben. Op mijn vraag wanneer het dan wél leverbaar zou zijn, is nooit geantwoord. Inmiddels is het pakket wel bezorgd, maar voor mij is dit niet voor herhaling vatbaar.

Verf geleverd in blanco bussen.

Wij hebben bij u besteld o.a. 2 bussen Jotun Benar glans. Wij kregen deze geleverd in blanke ongemerkte bussen. U heeft de reden hiervoor aan ons uitgelegd dus dat hoeft niet meer. Wij hadden het netter gevonden dat u de reden hiervoor op uw webshop had vermeld. Wij hadden dan de keus kunnen maken wel of niet bestellen. Nu stonden wij voor een onmogelijke keuze. Terugsturen en stagnatie of doorgaan. Controle hebben wij als klant niet ( inhoud en kwaliteit )

snel en goede service

snel en goede service

Prima service en vlotte levering

Goede prijzen en vlotte levering

Snelle, duidelijke en goede dienstverlening

Is ok

Dirk Dronkersweg 17