Duidelijke site met goed materiaal

Het bestellen werkt makkelijk en de materialen worden netjes verpakt verzonden.

Prima communicatie

Een prettig en meedenkend bedrijf

POST NL RETOUR GESTUURD /ADRES NIET BEKEND /MET

DEZE IS GEEN SCHULD VAN UW BEDRIJF. IS 2E KEER DEZE WEEK DAT DIT GEBEURD . IK DENK DAT ER EEN NIEUWE BEZORGER HET ADRES NIET VIND. MAAR BEGRIJP NIET WAAROM HIJ HET NIET OP HET POSTPUNT NL AFLEVEVERD. WOON AL 30JAAR OP DIT ADRES EN ONTVING ER AL MEER DAN 1000 PAKKETJES . HEB KLACHT INGEDIEND BIJ POST NL ........GRT JOHAN

Doen wat ze beloven!

Prima prijs, snel geleverd.

Precies zoals het hoort

Mijn ervaring is erg positief via de website de verf geselecteerd de kleur erbij gedaan en besteld snelle levering en geen schade of verspilling door het transport. Helemaal tevreden.

snelle en duidelijke levering

top

Snelle bezorging, goede kwaliteit voor een lage prijs.

Snelle levering prima prijzen

Eenvoudig om alle gewenste producten op de site te vinden. Vervolgens binnen een paar dagen de (op kleur gemengde) verf thuis geleverd. Bezorging was prima te volgen, verf was goed verpakt en de informatie vanuit Decoprofs was duidelijk. Én goedkoper dan andere webshops of bouwmarkten.

Supersnel en correct!

Supersnel en correct!

Prima, snel, compleet

Profesioneel. Snel geleverd, goed naar alternatief gekeken. Goede producten.

Goed verpakt, snelle levering

Complete levering

Uitstekende verzorging van de bestelling

Vandaag besteld morgen in huis Ik heb ooit al meer besteld ook prima verzorgd

Supersnelle en correcte service!

Snelle service, veel verpakking

Goede snelle service, niks op aan te merken. Puntje van verbetering is wel het verpakkingsmateriaal. Dat kan duurzamer. Of minder, of zowieso plasticvrij.

Alles goed. Info, bestel procedure en snelle levering.

Alles top geregeld

Gewoon top!

Goeie site en snelle levering.

Efficient en snelle bezorging.

De bezorging was vlot en correct.

Vandaag besteld, 2 dagen later was het het geleverd. Goed verpakt en verzonden. Kleur klopte, die ik besteld had. Ben 40jaar schilder, super tevreden.

Goede prijs en snel geleverd Prima dus!.

Wat een snelle levering

Gisteren besteld en vandaag kan ik al verven. Plus nog de goedkoopste en zonder verzendkosten.

Niet wat het geweest is.

Ik bestel al een aantal jaar bij Decoprof vanwege de lage prijzen en snelle bezorging maar de laatste tijd gaat er nog al veel fout. Laatste 3 a 4 bestellingen die ik heb besteld ging er telkens iets fout, te weinig geleverd, foute product geleverd, order niet goed verwerkt, en nu weer te laat geleverd. Begonnen met een buiten klus wat nu al 3 dagen stil ligt omdat ik de bestelde verf niet heb ontvangen. Vandaar mijn twee sterren

Bestellen en klaar

Bestellen en de andere dag geleverd

Supersnel geleverd

Parketwax snel geleverd

Vooraf aan mijn bestelling van parkerwax telefonisch advies gevraagd en na bestelling is het snel geleverd.

Heel erg snel geleverd.

Meteen na de online bestelling emails over het verzenden. Geeft duidelijkheid, je blijft niet in het ongewisse over de voortgang. Voordelige prijs voor een professioneel product.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes