Gekregen wat ik besteld heb, en netjes verpakt zo dat deze niet beschadigd raken.

Interessante prijzen, snelle en correcte levering

Interessante prijzen en kortingen met een verfopener gratis bij aankoop. Bestelling de dag erna ontvangen. Bedankt Decoprof ik kan verder met mijn klus.

Super tevreden

De levering was vertraagd door in gebreke blijven van Post NL. Dit is echter super opgelost door Decoprof , zij kwamen ons tegemoet met het brengen van de verf zodat de schilders snel weer door konden gaan.

Goed en snel

Scherpe prijzen en snelle en goede service en verzending

Goede service!

Decoprof heeft zijn best gedaan om de verf die ik had besteld, maar tijdelijk niet leverbaar was, tóch op tijd te leveren. Bij de plaatselijke leverancier hebben ze de laatste potten kunnen bemachtigen, zodat ik mooi op tijd met de klus kon beginnen. Fijn!

Snelle leverijg en keurig verpakt

Snelle levering. Goede prijzen.

Een webwinkel zoals het behoort te zijn.

Uitstekend en accuraat

Is gewoon goed, product netjes verpakt. Kan niet beter.

Goede snelle service

Ik had besteld maar later kreeg ik een mail dat de bestelling later kwam… heel netjes en correct!

Supersnel bezorgd!

Professionele materialen en nette, snelle levering!

Perfect geleverd prima prijs

snelle verzending en goede service

Ik had een kleurenkaart aangevraagd en die meteen de volgende dag al ontvangen. Als extra nog een andere kleurenkaart ontvangen dus helemaal tevreden met deze extra service!

Supersnel

Goedkoop. Snelle verkoop en levering

Prima product en snelle levering.

Even wat trubbels met Klare, het achteraf betalingssysteem waar Decoprof mee werkt. Opgelost middels mail met betaallink. Product is hetzelfde als bij de bouwmarkt maar aanzienlijk goedkoper. Tevreden mee en beveel het ook aan.

Uitstekende service aan scherpe prijzen!

Topkwaliteit verf aan scherpe prijzen en snel geleverd.

Levering en profuct zoals beloofd

Alles in orde.

De gevraagde artikkelen waren niet op vooraad,daardoor een latere levering.Voor de rest alles correct.

Prima.

Snelle levering, niet overdadig verpakt, goed artikel, gewoon prima!

top

Overzichtelijke website, snel en makkelijk besteld en zeer snel geleverd

Service zoals je het wenst

Bel op vrijdag, krijg goed advies. Bestel, direct zaterdag ochtend afgeleverd, product precies wat ik zocht. Echt top!

goed produkt snel geleverd. Top

zie boven

Alles ging prima

Makelijk website. Op tijd geleverd.

Verf hier besteld (omdat het hier het meest voordelig was). Snel binnen, goed verpakt in een stevige doos. Netjes!

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes