Binnen 24 uur mijn bestelling ontvangen.

Binnen 24 uur mijn bestelling ontvangen. Alles keurig verpakt waaronder blikken met Jotun Benar olie. Deze blikken waren helaas zonder etiket geleverd, maar gelukkig is een volledige beschrijving via internet snel gevonden.

Snelle levering, keurig verpakt

Onze ervaring was uitstekend, voor herhaling vatbaar.

Keurig verzorgt en op tijd geleverd.

Prima service en snelle levering.

Woensdagavond besteld donderdag voor 12:00 uur binnen zoals in de mail stond alles netjes ingepakt

Snel kunnen bestellen en levering

snelle service , goede prijs

Prima op tijd goede weergave aankomst bestelling

Ik ee N

Betaalbaar en razendsnelle service

Super!!

Doen wat ze beloven

Niet alles was op voorraad, keurig netjes en snel nageleefd, top geregeld!

Netjes

Mijn emmers waren wel op de kop ingepakt

Prima bedrijf. Goede producten. Prima prijs. Snelle levering

Een minpuntje bij het online bestellen: bij het selecteren van een kleurenwaaier reageert de selecteur niet zichtbaar op sikkens houtkleuren. Als je dus het gewenste kleurnummer van die waaier invoert niet direct duidelijk of je keus begrepen is. Daar ga je dus een belletje of maltje voor maken. Lastig voor de klant, maar ook onnodig werk voor de klant en ik denk ook voor decoprof. Dit werd overigens prima opgelost en leverde geen vertraging van de levering op. Zonder dit minpuntje zou ik 5 dikke sterren ofwel een 10 hebben gegeven.

Goed product voor een mooie priks

Mijn bestelling gisteren gedaan en vandaag al ontvangen een top bedrijf en een groeide prijs verhouding tot het product Mvg Cor

De Goedkoopst, makkelijk te bestellen en snelle levering

Goede zaak om verf te bestellen

Snel en makkelijk. Ook telefonisch contact gehad en goede uitleg gekregen.

snel en voordelig

besteld en de volgende dag geleverd. Goed product tegen een schappelijke prijs.

heel goed

snelle en goede levering

Wat is afgesproken wordt nagekomen.

Voorspelbaar en daardoor betrouwbaar

Prettige service

Bestelling geplaatst en volgende dag binnen en op het goede adres ! Per ongeluk hadden ze een blik van 1 liter geleverd in plaats van 2,5 liter. Om 8 uur in de avond even bellen en volgende dag geregeld. Stond er weer een nieuw pakket met de juiste inhoud plus een retour bon voor het inleveren van de andere bus. Alles was echt zo gepiept. Bedankt hiervoor

Er was een manco met een langere levertijd, dit hebben ze correct opgelost door een duurdere vervanging te verstrekken.

Netjes en vlot

Alleen maar lof. Zelfs de deksel van het blik was extra voorzien van een laag plastic, om eventueel lekken bij het transport te voorkomen

Goede prijs, snel geleverd

Verf besteld in 2 kleuren, de ene kleur kwam snel en de andere kleur was in nalevering, maar kwam 2 dagen later.

Heel behulpzaam en proactief

Ik had lak en grondverf besteld. Ik werd gebeld om mij erop te wijzen dat die twee niet bij elkaar hoorden en of dat de bedoeling was. De order werd meteen gewijzigd en de correcte combinatie werd opgestuurd. Super!

Goede snelle service

Vandaag besteld en morgen in huis, dat was het geval bij ons. Bedankt.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes