Heel tevreden

Super snelle levering

Supersnelle levering

Snelle levering en niet duur

Snel

Goeie prijs nogmaals snel af gehandeld

Snel goed en goedkoop

Snelle levering met mooie prijzen

Prima levering.

Erg goed en snelle service!

Goed en snel.

Prima bediening

Vraag adequaat beantwoord. Bestelling snel en correct behandeld.

‘S avonds na 22:00 besteld en na 2 dagen binnen. Alles ziet er goed uit, ik moet de kleur nog even testen. Netjes een aantal roerhoutjes erbij gedaan. Tot zover , heel tevreden.

Snel en goed geleverd, prima prijs.

Prima prijs !

superzaak

zeer goede zaak en niet duur scheelt heel veel met de bouwmarkten

Makkelijk te bestellen hoop keus Tip andere bezorgdienst kiezen .

Goed en snel verzonden

De gratis breekmesjes zaten niet bij de bestelling in. ? PostNL werkt slecht daarom weer een dag later pas binnengekomen

Goede bestellingformulier en groot assortiment verfwaren.

snel en scherpe prijzen

g

Snelle, correcte verflevering tegen een scherpe prijs!

Goede, duidelijke site. Verfblik keurig verpakt. Snelle, correcte verflevering.

Krijg niet eens tijd om het product eerst te gebruiken voordat ik een beoordeling schrijf.

Geef mensen eerst eens rustig de tijd om eerst het product te gebruiken voordat u hen lastig valt met het bedelen om een beoordeling.

goede service en een goede prijs

doordat de verf niet meer te verkrijgen was bij het plaatselijke schildersbedrijf maar op internet gezocht. Hier kwam ik al snel Decoprof tegen. Bestelling geplaatst en binnen drie werkdagen geleverd. Super. De eerste pot is al weer half leeg....

Goede prijs en netjes verpakt

Goede prijs , netjes verpakt en snel geleverd.

Vriendelijk en uiteindelijk heel snel

Bestelling was na een paar dagen niet geleverd, gebeld met decoprof, vriendelijk te woord gestaan en mijn bestelling werd dag later geleverd.

Snel geleverd. Stuk goedkoper als in de winkel. Goede service met verzending mail.

Zeker de moeite waard in vergelijking met aanbiedi gen in winkels. Super.

Professioneel advies

Ik ben mijn bestelling in de winkel gaan afhalen en had nog wat extra spullen nodig. Ik werd van uitgebreid advies voorzien ook over de spullen die ik al besteld had. Het resultaat? Strak geschilderde muren en plafonds!

Netjes en snel afgehandeld

Goede service correct geholpen met goed advies en snelle afhandeling van de bestelde producten.

Ging weer perfect.

Na een telefoontje, waarbij ik een zeer goede uitleg kreeg, over een kleur welke we een aantal jaren geleden hebben gehad. En welke ik niet kon vinden. De bestelling geplaatst, via de webshop, en deze perfect op tijd ontvangen. De bestelling werd zeer goed begeleid met een track and trace. Ik ben zeer tevreden.

Gewoon geweldig

Zeer snel en keurig geleverd

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes