snelle service

super snelle levering

de lak van de vorige dag was nog niet droog terwijl de volgende bus al geleverd werd. Fantastisch.

Zo'n zaak zocht ik.

We zijn naar de winkel gereden (40 min) om even te kijken met wie we te maken hadden. Uitstekende adviezen gekregen en de materialen die ze verkopen zijn echt een klasse beter dan van de bekende doe-het-zelf zaken. Dan kost het wel iets meer maar de besparing die we deden op de verf verdiende alles (incl benzine) dubbel en dwars terug. Daarna konden met een gerust hart bijbestellen. Dat was ook keuring verzorgd.

Overzichtelijke site en snelle levering.

Snelle levering van goede verf! Had graag voor dat bedrag ook een kwast erbij willen krijgen, na 4e bestelling….

Duidelijke productinformatie op de site, en zeer snelle levering!

Zie vorige vraag

Goede prijs en klantenservice goed bereikbaar

Decoprof geselecteerd op de prijs. Het bleek dat mijn artikel in een andere fabriek werd gemaakt en dus niet de volgende dag bezorgd werd. Stond op de site maar niet gezien. Decoprof gebeld en binnen no time iemand aan de lijn. Heel netjes!!

Snelle levering, goede prijs.

Snel, correct en uitstekend verpakt.

Goede, overzichtelijke website. Accurate berichtgeving en vlotte levering. De verpakking is compact en veilig.

Scherpe prijs, super snel geleverd.

Scherpe prijs, super snel geleverd.

Fantastische webshop

Ik had best veel verschillende materialen besteld. Volgende dag was alles keurig verpakt bij mij thuis. Ik ben goed op de hoogte gehouden. Goede ervaring.

De laagste prijs

De scherpste prijs en snel geleverd

Was andere dag al binnen perfect

Nette, juiste levering tegen aantrekkelijke prijzen

Nette, juiste levering van de bestelde artikelen tegen prijzen die aantrekkelijk zijn.

aantrekkelijke prijs, perfecte levering.

Bestelt en netjes op tijd bezorgd. Mijn vraag wanneer de rekening?

Snel geleverd en goed verpakt

De verf werd netjes op tijd bezorgd op het post.nu punt dat ik he’d gekozen. De bestelling was ook goed verpakt.

Snelle correcte levering

het is super geregeld!

bestellen en super snel verwerkt! goede service! aan te bevelen

Alles zeer goed verpakt en snel geleverd. Goede prijzen!

Goede website, uitgebreide beschrijvingen bij producten, met in de beschrijvingen links naar gerelateerde producten. Erg fijn voor als je niet precies weet wat je allemaal nodig hebt.

Snel en korrekt levering

Goed advies gekregen over de toe te passen materialen.

Snelle levering, supergoed verpakt! Blij van.

Snel met een goede prijs

Spullen zijn vlug geleverd en tegen een lage prijs in vergelijk met andere winkels.

Snel geregeld

Verf besteld en binnen 2 dagen binnen. Op tijd bestellen, is snel doorwerken.

Prima, snelle levering

Prima, snelle levering