snelle levering, goede prijs

snelle levering, goede prijs

Helemaal top!!!

Na een foutje van mijzelf , geen kleur nummer aangegeven ) heb ik tel kontakt gehad en alles toch nog goed gekomen .

Snelle levering, zonder kosten!

Prachtige product en snelheid van verzenden...en de best is een interessant prijs !

Effectief product, onverslaanbare prijs, supersnelle levering...aanbevolen.

de belofte waarmaken, dat is uitgekomen.

een duidelijke website binnen de grote collectie met goede lage prijzen. een aanrader dus. ook de levertijd werd waargemaakt.

Snel en netjes geleverd

Alsof ik ff naar de bouwmarkt was geweest zo snel in huis

Snelle levering, goed verpakt maar op het verkeerde adres bezorgd.

Prima service. Ik had alleen wel het juiste adres (huisnummer 9) doorgegeven, maar het werd op huisnummer 1 bezorgd. Stond ook op de doos. Dus weet niet waar het fout is gegaan, maar gelukkig heb ik aardige buren.

Als iedere webshop zo handelde als Decoprof dan was er geen ruimte voor welke opmerking/ klacht dan ook! Een geweldige organisatie!

Niet duur en super snel goed verpakt thuis!!

Snel, goede service en kwaliteit. Vriendelijk personeel. Top!

Zeer tevreden! Makkelijk bestellen, goede bereikbaarheid en vriendelijk personeel. Klasse!

Kwaliteit snel geleverd

Alleen jammer dat er geen roerstokjes worden meegeleverd!

Verf nog niet gebruikt, maar levering was de dag na de bestelling, dus fijn.

snel geleverd

Top bedankt

Snelle levering en kwaliteit producten. Kan super snelt met mijn klus beginnen

Overzichtelijk site, hele snelle levering

Super service, volgende dag al in huis en geweldig verpakt !

Volgend aankoop, zeker bij jullie bedrijf

positief, deskudig advies en snelle service

advies gekregen over kleur, heeft goed uitgepakt, bestelling gedaan en is de volgende dag bezorgd, heel tevreden

De bestelling was vrij snel geplaatst het kiezen v d kleur ging ook vlot en het is n fijne kwaliteit om met te werken en droogt snel. Gebruik dit product al jaren.

Slecht

De kwasten en het plakband zijn goed ,de roorhoutjes zijn slecht,zijn stokjes van een water ijsje zijn nog groter, welke verf moet je daar mee roeren, de meng pasta werk ook niet kleur bijna niet ,is gewoon zwarte verf volgens mijn ,dit is in iedergeval de laatste bestelling die ik bij jullie zal het niemand aan raden.

Eerste ervaring en zeker een vervolg hierop

De bestelling paste niet in 1 doos en om die reden 2 dozen en dus ook 2 tracktrace codes. Uitstekend verpakt. Helaas werd niet alles uitgeleverd en een reminder email van mijn kant zorgde ervoor dat eea snel werd opgelost

Snelle vlotte afhandeling en bezorging

Prima geregeld

Prima service, zeer snel verzonden

Mooie collectie aan producten. Het lijkt zo makkelijk om bij een andere verfboer te bestellen, maar Decoprof heeft een veel completer aanbod. Ideaal!

Snel geleverd en goed verpakt. Ga zo door

super

snelle levering tegen een gunstige prijs

Snelle levering goede prijs

Prima bedrijf.