Snelle service!

Snelle service.

Snelle en correcte levering

De website is duidelijk om een keuze te maken. De betaling ging ook makkelijk en de levering was snel. Goed verpakt.

efficient

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Snel en keurig verpakt geleverd

goede service

Verf was niet op voorraad maar het duurde niet lang ongeveer 3 dagen en we hadden het in huis. Normaal bij andere bedrijven kan je lang wachten. Dus top

Prima. Snelle levering.

Zie boven

aangenaam

correct

Snelle verzending

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf. Zeer positief! ‘s avonds voor 21.00u. verf besteld en de volgende dag al in huis. Keurig en goed stevig verpakt en dat voor een zeer scherpe prijs vergeleken met andere aanbieders.

Zeer snelle levering. Netjes verpakt.

Makkelijk bestellen en nette en tijdige levering

Voor de eerste maal een bestelling bij Decoprof geplaatst. Fijne webwinkel. Blijf er zeker terugkomen

Snelle vezending, goed verpakt!

Makkelijk te gebruiken website.

Snelle levering en op verzoek is er een afwijkende kleur gemaakt. Prima in orde !!!!!

Snelle bezorging, goede prijs/ kwaliteit verhouding

Snelle bezorging, goede prijs/kwaliteit verhouding

Snelle complete levering

Gemakkelijk te bestellen on line. Proper en degelijk verpakt en snelle levering.

prima!

korte levertijd en producten voor een goede prijs!

Precies volgens afspraak en beschrijving

goed verpakt en snel verzonden

Zoals verwacht alles keurig geleverd.

Netjes en snel geleverd, erg goed verpakt.

Netjes en snel geleverd, erg goed verpakt.

Bestelling niet ontvangen geen track en trace code ontvangen

Bestelling niet ontvangen geen track en trace code ontvangen en telefoon word niet opgenomen en wel nog een openstaande betaling bij klarna

Goede prijs en snelle levering! Top

Duidelijke site met goede omschrijving van het product.

Levering prima, netjes ingepakt. Met leuk presentje.

Snelle en keurige levering. De blikken nog niet open gehad. Maar ik ga er vanuit dat de juiste kleur er in zit. Zeker aan te raden om hier je verf te bestellen.

Topbedrijf!

Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering en duidelijke website. Volgende keer bestel ik hier weer

Supersnelle levering

Vrijdagmiddag besteld, zaterdagmiddag geleverd in Belgie top

Super prijs-kwaliteit

Via histor was de 5l beton verf €20 duurder dan via decoprof. Sowieso was een leuke kleur beton verf lastig te vinden. Top website. Snel geleverd en de verf ziet er schitterend uit. Een website die we onthouden.

Wat een goede deo geweldig je ruikt erg geen zweet geur meer ik vind de deo super goedt

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes