Super prijs-kwaliteit

Via histor was de 5l beton verf €20 duurder dan via decoprof. Sowieso was een leuke kleur beton verf lastig te vinden. Top website. Snel geleverd en de verf ziet er schitterend uit. Een website die we onthouden.

Wat een goede deo geweldig je ruikt erg geen zweet geur meer ik vind de deo super goedt

Een hele snelle levering

Geweldig goed

Buitengewoon beton verf in de juiste mengkleur snel geleverd en keurig antwoord door de telefoon en last nut least een nette prijs

Top bedrijf

Ik had verkeerd artikel besteld, 1 telefoontje en het was opgelost. Zeer snelle levering.

zeer snelle levering, goed verpakt

Overzichtelijk en snel bezorgd.

De website overzichtelijk en snelle bezorging.

Keurige, snelle levering

Prijs is goed. Product werd volgende dag geleverd.

Verwerking correct, communicatie veel minder.

Heb mij gestoord aan het hoge jij, jou en jouw gehalte in de geschreven teksten, temeer omdat u dat afwisselt met de u vorm.

Op tijd met aandacht

Niet alleen was mijn bestelling er 1 dag later, maar ook het roerhoutje (wat ik miste bij eenzelfde bestelling bij een concurrent) was een nuttige attentie.

Prima service en klantgericht

Snelle levering en goede kwaliteit

We hebben twee keer ‘s-avonds verf besteld. Beide keren werd de verf de volgende ochtend al bezorgd. De verf was in één keer dekkend en ook de andere materialen waren van hele goede kwaliteit. Heel erg blij en tevreden!

Prima zaak

Snelle levering en goed product. Zeer scherpe prijzen.

Klantvriendelijk en klantgericht

Tijdens verzending zijn er verfpotten kapot gegaan en zijn ze gaan lekken. In plaats van het vervoersbedrijf de schuld te geven hebben ze het netjes opgelost door nieuwe verf kosteloos te vervangen. Waarbij ze ook nog vroegen of andere spullen ( die ook in het pakketje zaten) nog bruikbaar waren en of we deze ook wilde vervangen hetgeen gelukkig niet het geval was.

top, zeer klantvriendelijk

Buiten de schuld van Decoprof werd een bestelling foutief bezorgd en 'verdween'. Decoprof stuurde meteen een nieuwe bestelling met de afspraak om, indien het pakje terecht was, dit te retourneren. Door deze uiterst klantvriendelijke reactie kon ik mijn verfwerk blijven uitvoeren.

Zeer snelle levering

Vooral de Tex bakken van decoprof zijn top

Top geholpen

Goed geholpen

Super snel geleverd, prima prijs.

Snelle levering, goede verf!

Mijn eerste ervaring met Decoprof was meteen een goede ervaring. Makkelijk bestellen, gratis verzenden boven de 50 euro is ook prettig. En aan dat bedrag zit je al snel met goede verf

Goeie ervaring met bestellen van schilder materialen.

Alleen jammer dat er geen tijdig aankondiging was van nalevering en dat ik daarvoor zelf heb moeten bellen wanneer het geleverd zou worden. Verder een prima website om verf en materialen te bestellen , doe ik de volgende keer zeker weer!

Prima, spullen volgende dag geleverd

Positief

Goede prijs, snel geleverd

Prima goed

Geleverd zoals beloofd

In de avond 2 bakken egalisatie pleister gekocht. De volgende dag, zaterdag, geleverd. Ingepakt met bubbel plastic en nog eens extra tape zodat er echt niks uit kon. En het product was ook nog eens echt heel simpel te gebruiken Snel, safe en simpel.

Makkelijk bestellen en vlotte levering

Goedkoop en vlot

Dirk Dronkersweg 17