Denkt mee met de klant

Binnen een dag een duidelijke reactie op mijn vragen.

Bin sehr zufrieden hat alles super geklappt war anfangs etwas tkeptisch weil es nach Deutschland musste und wir wohnen sehr versteckt aber es war wie angekündigt pünktlich und die Informationen sehr gut danke

Snel geleverd, prima verpakt!

Binnen een dag 1 liter Sikkens geleverd, voor een goede prijs en prima verpakt.

zoals het hoort.

top, mijn volgende bestelling wordt weer bij jullie.

Snel bezorgd bij Pickup point

Bij de concurrent was de verf €0,50 Goedkoper maar dan moest ik een paar dagen langer wachten, nu had ik het de volgende dag in huis.

Zeer snel en een mooi product

Handig bakkie voor op de steiger, alle klein gereedschappen kunnen netjes opgeborg worden ipv. Los op de steiger plank.

Snelle verzending Donderdagmiddag besteld en vrijdagmiddag sta ik al te schilderen.

Snelle levering en erg goed verpakt

De verf werd binnen 24 uur thuis geleverd in een zeer degelijk verpakte doos met goede stoot bescherming. Dit is mijn eerste verstelling bij Decoprof en ik zal hier zeker vaker gaan bestellen.

Goed advies en prima prijs

Uitgebreid en snel advies gekregen over welke verf bij mijn project aan te raden was. Heeft geleid tot een streeploos resultaat! Prijs zeer gunstig dus erg tevreden.

doet wat wordt beloofd

Snel en adequate levering met uitstekende verpakking en zeer concurrerende prijs.

Gemakkelijk en snel

eenvoudig gevonden en besteld, snelle levering

Goede verf voor nette prijs

Goede verf voor goeie prijzen, netjes en snel bezorgd. Zeer tevreden.

SERVICE!

Kreeg hun enige kleurenwaaier toegestuurd om naar de kleur te kijken om de kleurenwaaier vervolgens weer retour te sturen, wat een service en vertrouwen! Rutger neemt ook echt de tijd voor je, heel blij mee!!

Binnen dag geleverd en met zorg verpakt

Altijd weer even afwachten hoe snel geleverd wordt. Maar met Decoprof geen zorgen.

Super snelle levering en een gunstige prijs.

Prima geleverd

Makkelijk besteld.. prima geleverd. Allen de doos waar het in verzonden werd, was wat groot..

Bestellen en afhandeling gaat vlot

Overzichtelijke website, en vlotte afhandeling van de bestelling.

Mijn ervaring met Decoprof is super zoals altijd

Decoprof weet een oplossing voor elk situatie. Decoprof geeft goede productinformatie zodat ik als klant de beste keuze kan maken voor mijn project.

ik ben blij met de verf die jullie geleverd hebben

Zorgvuldige afhandeling

Snelle levering van bestelde verf en zorgvuldig verpakt, zonder lekkage.

tevreden

duidelijke website

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering en goede prijs

Goed geïnformeerd over de levering

Ondanks dat het bestelde product even niet voorradig was, is er toch vlot geleverd en ben ik hier ook vooraf goed over geïnformeerd. Het product is keurig verpakt afgeleverd.

Snelle goede levering

Snelle goede levering

Alles prima!

Duidelijke site, vlot bestellen en goed verpakt geleverd.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes