Snelle levering, maar blik behoorlijk gedeukt.

Was ingepakt in plastic, dus is niet tijdens de reis gedeukt geraakt... ergo dusnzo ingepakt en dat vind ik niet netjes

Zeer snelle levering, helemaal top

Zeer snelle levering, helemaal top

Perfect!

Prijs gunstig, zeer snelle en veilig/goed verpakte bestelling! Echte aanrader!

Prima opgelost

Ondanks dat mijn bestelling niet compleet was toch tevreden. Fijne reactie; excuus en wat vervelend voor u, maken we direct in orde… Ontbrekende artikel is al weer onderweg, helemaal top!!

Fijne website, snelle levering

'S avonds besteld, volgende dag in huis!

Fantastische opvolging van mijn bestelling

Vertraging en niet leverbaar besteld product werd onmiddellijk ingehaald en direct telefonisch opgelost met een ander vergelijkbaar product. Hartelijk dank.

Goede dekkende verf.

Zoals jullie aangaven is de kleur inderdaad iets afwijkend.

Geweldige service

Duidelijke website waar ik de gewenste verf met benodigde kleurcode kon bestellen. Bestelproces is uitstekend geregeld, kreeg meteen een mail over mijn bestelling en een mail dat de betaling ontvangen was. Daarna elke keer een mail dat product verstuurd was en een track en trace code wanneer ik de bestelling thuis kon verwachten.

Juiste product, snelle levering

Duidelijke website. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering zonder gedoe.

Klantenservice opnieuw uitgevonden.

Als gevolg van een klein intern foutje, een feestdag en leveringsfouten bij PostNL zou ik mijn bestelling niet meer op tijd voor een deadline kunnen ontvangen. De bestelling werd toen door Decoprof persoonlijk gebracht! En dit was niet naast de deur maar aan de andere kant van Nederland. Het is wel duidelijk waar ik voortaan mijn verf ga kopen.

niet volledig uitgeleverd

werd eerst heel goed geholpen voor een verf, maar toen ik het pakketje ontving, was er geen lakplamuur er bij. Wat ik wel besteld had.

Snelle levering en goed verpakt

Snelle levering en goed verpakt

Super bedrijf snel verzonden. Was iets niet op voorraad werd meteen gebeld met eerlijk advies en vervangend artikel , super goede service. Volgende keer zou ik weer hier mijn verf bestellen!

Snelle levering tegen een scherpe prijs!

Snelle levering tegen een scherpe prijs!

Top geregeld

Mijn ervaring met Decoprof was super Bestellen en alles word snel geleverd Goed verpakt

Fantastische service, no-nonsense, klant staat centraal - geweldig! Veel winkels kunnen hier een voorbeeld aan nemen. Raad Decoprof aan!

Alles in goede orde en snel!

Alles ok en snel geleverd

Perfect kan niet beter

Zoals aangegeven voor 21u bestellen is morgen in huis (België)! Beter dat dit kan men niet wensen! Dank jullie wel voor de goede een snelle service.

Betwijfel. Of het wel 1liter is

Lekker snel geleverd! Gebeld voor advies, prima geholpen! Medewerker was erg enthousiast. Daar hou ik van!

Tijdig juiste product geleverd

Tijdig juiste product geleverd

Geen gezeur direct naar Decoprof

Keuze voor mijn product gemaakt....betaald en vrij snel afgeleverd in een zeer goed ingepakte doos ....tot de volgende bestelling bij jullie!!

perfecte items en snelle levering

Gewoon weg goede service, en datgene wat je mag verwachten. aanrader!

Vlotte levering

Vlotte levering

Zeer slechte order verwerking

4 dagen voor het leveren van een standaard pot 1 liter Sigma Nova S2u, kleur wit. Maandag besteld voor 11 uur 's ochtends. donderdag geplande levering. Product was op voorraad. Ze adverteren dat voor 21.00 besteld, volgende dag geleverd.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes