Goede verf voor goede prijs en snel geleverd

Heel tevreden dus

Bestelling geplaatst. Was niet compleet stond netjes op de bon dat t nageleefd zou worden al met al prima service

Wederom perfect geregeld

Ik had een zeer uitgebreide bestelling met heel veel verschillende artikelen. Alles keurig verpakt en netjes geleverd. Wat ik echt heel prettig vind is dat je ook even kan bellen met een medewerker als je vragen hebt.

Kwaliteitsproducten voor scherpe prijs, verzendinformatie komt misleidend over

Vandaag verzonden betekent niet morgen binnen. Dit kan liggen aan het feit dat je daar aan gewend bent geraakt, maar kan wel een tegenvaller zijn als dat je uitgangspunt is. Voor ons was de bestelling precies op tijd. Maar wel iets om rekening mee te houden. Verder worden de producten netjes verpakt toegezonden.

Goed!

Fijn bestelproces. De gemengde kleur wordt netjes getoond waardoor je zeker weet dat je de juiste kleur hebt.

Super snel geleverd en voor een prijs, geeeldig!

Nog sneller en goedkoper geleverd dan bij de verfgroothandel! Goed verpakt enig nadeel daarvan zijn de dozen en bubbeltjes plastic.

Prima service, snelle levering

Na mijn internetbestelling werd via mail de kleur die ik had besteld gecheckt, evengoed had ik de verf de volgende dag in huis. Prima dus.

Snelle levering en netjes verpakt.

Professioneel en de goedkoopste online winkel.

Snelle levering, professioneel verpakt. Ik moet alleen zelf schilderen. Verder perfect verzorgd.

Snel en netjes geleverd!!

Snel en netjes geleverd!!

Doen wat beloofd is

Vrijdagmiddag laat bogen bus caparol besteld. Zaterdagmiddag binnen. Prima service.

Gewoon goed

Aanrader!!!!

Super snel geleverd en onwijs goed ingepakt.

Niks meer dan positief! Als een van de weinige bood Decoprof de juiste hoeveelheid verf aan en het was echt heel snel in huis.

De levering van jullie uit was goed ,maar post nl heeft het bezorgmoment 3 keer verplaatst

Product voor een prima prijs en snelle levering.

S2U allure Gloss en Primer

Snel en goed geregeld en netjes verpakt. Wat ik mij wel afvroeg is waarom er in elk blik een deukje zat wat volgens mij niet door het transport gebeurd kan zijn.

Snel geleverd.

Netjes verpakt

Laat besteld maar 1,5 dag later werd de verf afgeleverd. Ook nog een keuze geschenkje is toch een leuk extraatje.

supersnelle levering

Product in goede staat ontvangen en supersnel geleverd op de tijd die we vooraf hadden aangegeven.

Snel en goed geregeld buitendat keurig netjes verpakt.

Snelle den perfecte levering.Netjes verzorgd.

Goede prijs en correct en snel geleverd

Op dit moment de goedkoopste voor top kwaliteit verf. Verder binnen een dag correct geleverd. Beter kan niet.

Sneller levering Top producten maar vooral correcte en goekope prijs vgl met elders

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes