Doen wat ze beloven

Ik had 's middags telefonisch contact met het bedrijf omdat ik ook nog een vraag had. Daarbij werd ik goed geadviseerd (Tim). Hij maakte ook meteen nog even de bestelling in orde. Kort daarna ontving ik al de nota. Die ik meteen overmaakte. De zelfde dag nog kreeg bericht dat ik spoedig met m'n klus zou kunnen beginnen. Ja, daarboven een bericht dat de bestelling al onderweg was en dat hij mij een fijne avond wenste. M'n dag kon niet meer stuk. Ik stond van morgen, met het zonnetje erbij, al fluitende te schilderen. Jammer dat ik niet elke week verf nodig heb, want het was fijn om bij jullie zaken te doen. P.s doe Tim de groeten van Ben.

Snelle levering en voor een prijs waar niemand aan kan tippen.

Goedkoop en snel geleverd

Top !

prima opgelost

De bestelde verf, een 2,5 l blik speciale verf, was niet op voorraad en zou worden nageleverd. Ik had de verf ruim op tijd besteld zodat ik de verf op tijd zou ontvangen. Echter bleek de nalevering langer te duren dan gedacht. Daarom heeft Decoprof 3 x 1L blikken gestuurd van dezelfde verf die wel op voorraad was. Ik ben super tevreden en kan op tijd aan de slag.

Duidelijke website en zeer snelle levering. Product netjes verpakt.

Bestelde verf nog niet ontvangen

De bezorging van de verf werd door Post NL geannuleerd en geplande bezorging is nu 24 uur later!

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs.

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs.

Flexibel, goedkoop en heeeel snel geleverd.

Ze zijn heel flexibel. Toen bleek dat 2,5 l. verf dat ik had besteld op was, lieten ze me niet wachten totdat er wel was, maar werd me meteen aangeboden om 2 x 1 l. + 0,5 l. blikken op te sturen. Top service !

Snelle, heldere afhandeling

Goede prijs kwaliteit verhouding. Prima service

Fijne webshop

Veel keus bij deze shop, de bestelling werd snel geleverd waarbij iedere stap in het bestelproces duidelijk en vlot werd gecommuniceerd.

Snelle, correcte en professionele levering, zeer tevreden!

Prima ervaring, aanrader.

Levering niet volgens planning

De website gaf een selectie van bezorgdatums aan, echter werd de bestelling 3 dagen later bezorgd dan de gekozen datum.

Zeer goed en snel

Prima prijs/kwaliteit en snelle levering

Vlotte levering, prima prijs!

Behoeft geen verdere uitleg.

Zeer correcte levering

Zoals omschreven ook geleverd!

Volgende keer weer bestellen

snelle levering, goede prijzen

Heb verf + kleine materialen besteld. Netjes en zorgvuldig verpakt. Prijzen zijn ook goed.

Geen verf geleverd, weekendplanning kan om

Op donderdag avond laat (00.30) de verf besteld zodat ik zaterdag en zondag aan de slag kon. Vrijdag ochtend een bevestigingsmailtje ontvangen met de melding dat het zo snel mogelijk verstuurd zal worden. Zaterdagmiddag nog niets ontvangen. Servicedesk was ook al om 15.00 al naar huis. Naar aanleiding van een reactie van op mijn review een aanpassing. Op de website stond vermeld dat de bestelling, ivm Hemelvaart, vertraagd zouden worden afgehandeld. Ik heb dit niet opgemerkt (ik kwam binnen via een subpagina). Blijft dus alleen over de klacht dat een webshop in verf moet leveren binnen 24 uur leveren. De verf is inmiddels geleverd, keurig verpakt, het bedrijf is verder prima met aardig en professioneel personeel en goede service. De volgende keer weer.

Niet ontvangen

Op de aangegeven dag niet ontvangen dus ook geen mening over het product. Ik zou dus iets later om de ervaring vragen. Hopelijk krijg het nog binnen.

Snel geleverd en heel goed ingepakt

goed bedrijf goed product

Besteld , volgende dag geleverd. Netjes verpakt niets op aan te merken.

Snel, keurig verpakt en goede prijs

Vanuit mijn luie stoel s’middags besteld, tegen goede prijs en volgende dag kon ik aan de slag.

product niet op de aangekondigde tijd ontvangen

Ik had mijn dag op de ontvangst van het product ingedeeld, maar de levering werd op het laatste moment door de bezorger verplaatst naar de volgende dag.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes