Hele snele vetzending

Voor herhaling vatbaar.

Product snel geleverd, goede prijs/materiaal verhouding, vriendelijke medewerkers. Ik ben uitermate tevreden.

Snelle correcte levering

Snel en goed verpakt

Verkeerd ingevoerd, na telefoontje gelijk gerectificeerd.

Goede producten, goed verpakt, snelle levering

Goede producten, goed verpakt, snelle levering

De kleurcode was niet helemaal duidelijk voor mij maar na telefonisch contact snel opgehelderd. Besteld en snel geleverd voor een scherpe prijs.

Snelle levering goede service en communicatie

Erg tevreden over Decoprof. Ik had 3 emmers Sigmatex besteld en deze werden als 3 aparte pakketten verzonden met PostNL. Bij het ophalen van de zending, bleek 1 emmer kapot te zijn gegaan en 1 emmer leek nog niet bezorgd te zijn. Na telefonisch contact werd direct een nieuwe emmer opgestuurd. Wat ook fijn was, dat de er geen lange wachttijd was, maar binnen een minuut iemand aan de lijn! De overgebleven emmer blijk een soort van spoorloos, maar ook hier heeft Decoprof snel actie op ondernomen en mij ook op de hoogte gebracht. Dat de bezorging niet soepel liep, lag aan PostNL, maar de Decoprof heeft snel gezorgd dat ik binnen afzienbare tijd toch mijn complete bestelling heb ontvangen. Top!

snel geleverd

erg goed verpakt

Prima Service

De levering was snel, op tijd en prima verpakt geleverd Ik had helaas de verkeerde kleur besteld. Die kon ik gelukkig omruilen omdat die nog bruikbaar was voor hun. Ze zetten de juiste kleur direct klaar die ik nog net voor sluitingstijd kon ophalen zodat ik verder kon. Wel even rijden, maar dat had ik er wel voor over. Dank voor de service

Goede-en snelle levering.

Verf besteld met RAL nummers.Goede-en snelle goed verpakte levering.

Late levering en niet goed gecommuniceerd

Op 3 mei bestelling gedaan. Op 9 mei krijg ik bericht dat er een levering komt. Er laat.

Alles oké jammer dat er een gat zat in de emmer met verdeelrooster

De emmer met verdeel rooster had een gat in de hoek onderin waardoor er nogal wat Keim verloren ging en we een andere emmer moesten aanschaffen

Snel en netjes geleverd

Snel en netjes geleverd. En een mooie prijs.

Supersnelle levering

Supersnelle levering en beste prijs...

Vlotte bestelling

Voordelige prijs van de producten en zeer snelle en vlotte levering

Super snel en netjes geleverd

1ste keer besteld en goed bevallen. Vooral de prijs is heel aantrekkelijk. Keurig op de hoogte gehouden van de verzenden en goed verpakt aangekomen. Kom hier vast weer terug voor weer een bestelling.

Goed en snel geholpen!

Ik was op zoek naar een bepaald type verf en had daar enige haast mee. Deze bleek helaas overal lastig leverbaar. Decoprof had de juiste verf we in de winkel staan en heeft deze dezelfde dag nog naar mij verzonden. Zeer klantvriendelijk en netjes geholpen aan de telefoon. Aanrader!!

Makkelijke website, goede prijs en snelle levering. Top

De prijs is goed, de informatie uitstekend en een duidelijke fijne website

Vlotte levering

Ik ben heel tevreden. Maar er is een klein detail dat verbetert kan worden. Op de website staat dat je achteraf kan betalen maar dat blijkt wel niet mogelijk te zijn en je wordt niet verwittigd dat de bestelling niet doorgaat. Maar voor de rest ben ik zeer tevreden.

Telefonisch contact was super.

Geweldig!!

De eerste keer dat ik besteld heb bij Decoprof.nl s’avonds om 19.00 uur besteld en de andere dag in huis. Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Zeer vlotte levering

Snelle levering, prima producten en zeer aantrekkelijk geprijsd!

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes