Prima volgens afspraak kunnen afhalen

Geen nagekomen vertraging waar vaak bij andere websites sprake van is.

zeer tevreden

heb onderdelen gekocht voor een robot arm was een vrij grote bestelling, ze hadden alles nettjes verpakt en snel bezorgt!! klantenservice is ook goed, iets was kapot gegaan in de post en ze stuurde zonder enige probleemen een nieuwen op!

Just good service

Delivered on time, no complaints

No problem with the order, delivered pretty fast

Snel waar voor je geld

Ok

Erg redelijke prijzen, snelle levering en prima assortiment!

Bestel regelmatig, alles OK!

Goede en snelle service Niet duur. Vriendelijk

Correcte en snelle levering

Na mijn waren gekozen te hebben op de website, was de afhandeling correct en snel. Via de leveringskosten was de zending ook nog eens verzekerd. Prima website en firma

Openhartig

- Openhartig: Je voelt je welkom om een vraag te stellen; - De site bevat ontzettend veel aanbod: Voor mij een heel groot pluspunt; - Heel behulpzame klantenservice

Snel en efficiënt geleverd

Handig afhaalsysteem met kluisjes. Werkt perfect.

Prima service!

Artikelen waren als omschreven, 1 defect werd zonder problemen omgeruild voor een nieuwe.

Alles klopt

Ik heb al vaker bij TinyTronics gekocht; steeds klopte het artikel met wat ik via hun website bestelde en was ook daadwerkelijk op voorraad. Ik woon in Eindhoven en maak gebruik van hun super handige afhaalservice; ook daarmee heb ik alleen maar prima ervaringen.

prijs/kwaliteit is goed, goede logistieke afhandeling, prima bedrijf.

Twee maal ter plaatse afgehaald. Een medewerkster legde me de eerste keer uit wat te doen om vanuit België af te halen !

great selection at good price.

Besteld, afgehaald op locatie, alles in een dag.

Die verdomde levertijd met PostNL hé

Het kan alleen maar verbeteren. Ware die levertijd er niet geweest, ik had waarschijnlijk een 8 gegeven. Want ik heb de indruk dat ze het wel goed menen, daar in Eindhoven.

Super.

Devil Design PETG startpack. Als je zo af en toe eens iets print is het prettig ook kleinere hoeveelheden te kunnen kopen. Zo’n startpack geeft je 6 verschillende kleuren voor de prijs van 2 “standaard” spoelen. Niet van alle materialen beschikbaar maar voor de meest gangbare materialen wel. En de prijs is best wel scherp. Super dus.

Very quick and correct delivery

Very quick response Excelent service

Fast delivery, reasonable price

Everything came in good order, and good price.

Super snelle levering

Super snelle levering, groot assortiment. Nette prijs

Perfect orders

Fast delivery, great catalog, good prices. A++

Uitstekend.

Betrouwbare en duidelijke website en snelle levering van de materialen.

Everything went great

I've received everything quickly and everything works good

duidelijk, probleemloos, snel

Mijn eerste aankoop hier, aangenaam verrast qua prijzen en snelle levertijd.

Kwaliteit en producten snel op te halen

Ik woon in Eindhoven dus na bestellen in de ochtend op de website wat erg makkelijk ging kon ik mijn bestelling in de middag al ophalen uit een kluisje met ern qr code. Producten waren netjes verpakt. Erg tevreden dus.

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven