Prima levering

Op tijd en werkt

Snelle levering en bij vragen wordt je netjes gebeld

Kwaliteit van het bestelde filament is goed. Kleuren zijn prima in te schatten vanaf de website

Super !!

Ik zocht een cadeaubon! En na een Mail perfecte uitleg en aanschaf ging super ! Heel erg blij mee !

Kleine order keurig op tijd verstuurd

Kleine order geplaatst. Verder geen ervaring met de klantenservice maar bestellen gaat goed. Ook redelijke verzendkosten met de mogelijkheid voor brievenbuspost.

Keurig verzonden netjes

Onderdelen zien er goed uit en werken naar behoren. en Adrino basis pakket is goed compleet met leerboek en onderdelen die ik niet had verwacht.

Snel en goedeprijzen

Snel geleverd en goede prijzen

Snelle levering, duidelijke communicatie

Prima in orde

Alles dik in orde hoor. Makkelijke website, makkelijk betalen, op voorraad zoals de webshop aangeeft, snel verstuurd en volgende dag geleverd, prima verpakt, prima prijzen. Wat wil je nog meer?

Bestelling goed maar artikel kan beter

Moeilijk te omschrijven in een korte zin. Eigelijk wilde ik het volgende: https://www.conrad.be/nl/p/reely-re-6702318-accupack-bus-xt60-verguld-1-stuk-s-2234106.html Maar de combinatie met zwart opzet stukje is niet te krijgen bij Tinytronics. Nog beter als er al een draad aanzit zodat we niet zelf moeten solderen. Zoals dit: https://www.amazon.nl/best-adapterkabel-vrouwelijke-mannelijke-accessoire/dp/B087QC2PBW Daarnaast is de levering methode niet het handigst. Om snel verder te kunnen wilde ik komen afhalen maar ik woon in Belgie en kan niet komen afhalen om ik een NL adres dien in te vullen. Vreemd. Maar ik heb snel gekregen wat ik gevraagd heb dus ok.

received the order the next day. Very fast and high quality.

Only one board was in the flux and burn

Prima shop met fijne klantenservice

Ik was op zoek naar Home Automation schakelaars en zij hadden een serie apparaten die mij wel wat leken. Prijs was erg goed en apparaten werkten ook goed. Voor mij helaas bleek de inbouw ruimte kleiner te zijn dan wat ik had gedacht (had het niet gemeten) en dus paste het niet. Over retour en terugbetalen werd totaal niet moeilijk gedaan en het geld had ik binnen 2 dagen weer op de rekening staan. Goede service en goede spullen.

Service zoals het hoort.

Eventuele problemen worden snel en adequaat opgelost.

Hele menselijke support

Ze zoeken altijd een win-win situatie mocht er overhoopt iets mis zijn met de bestelling

Snel verstuurd maar door post laat geleverd

Versturen snel en goede kwaliteit en redelijke prijs

Alles werkt perfect

Meerdere spullen besteld en alles werkt naar behoren

perfect

fast and accurate

Goed product en snelle levering

Voldeed aan mijn verwachtingen

prima product

gebruikt voor spaningsregelaar voor esp8266

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Makkelijk besteld, snel af te halen

De website heeft alle zaken voor klein elektrische hobbyprojecten. Goed ingedeeld en overzichtelijk. Bestelling is zo geplaatst en kan makkelijk worden afgehaald op locatie middels een lockersysteem. Werkt perfect.

Snelle complete goed verpakte levering

Bestellen bij TinyTronics was eenvoudig, de levering en communicatie was goed. Fijn dat er een webshop is die de electronica hobbyist voorziet van de juiste componenten op een fijne manier.

Fast and responsible

Had a defected Pico W and was sent a new one immediately

Slechte grafische bibliotheek in de ontwikkel software

Ik krijg het grafische scherm niet aan de gang voor de rest werkt het module prima Wifi monitoring is erg gevoelig. De Chinezen hebben geen goed werkende voorbeelden op de websitebouwers neer gezet. De bibliotheek die ze hebben zit erg complex in elkaar.

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven