Vrijdag besteld zaterdag al in huis

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Mijn producten waren snel geleverd met goed informatie over de opvolging ervan. Top!

Goede inventaris, prima prijs

Goede inventaris, prima prijs

Heel goed.

Zelfs voor kleine prijs onderdelen wordt er bij een probleem direct en adequaat gehandeld.

Goede en duidelijke shop

De bestellingen worden snel en netjes geleverd

uitgebreid aanbod, perfecte levering

Deze webshop heeft alles op het gebied van prototyping wat ik zocht, zou er zo weer bestellen.

Very quick delivery, top products.

Everything went smooth and fast. Very happy and will definately order again.

Nieuwe Sonoff Zigbee miniL2 Extreme werkt perfect

Ik heb al veel Sonoff Zigbee van Tinytronics in huis. Dus meteen de nieuwe mini L2 extreme besteld. Snel en goed geleverd. Heel eenvoudig achter standaard schakelaar in 5cm diepe wandcontact doos te plaatsen. Schakelaar werkt daarna gewoon als daarvoor en nu dus ook slim te besturen. In 1 keer alle 8 de keukenlampen te besturen. Helemaal top. Ben benieuwd wat er hierna nog aan zigbee gadgets bij Tinytronics op de website komen...

Prima 100% vlot geleverd.

100% ok

All good

I made an order, it arrived with no delays, everything works.

Grote sortering elektronica spulletjes, snelle levering, lage verzendkosten, prima service.

kleine onderdeeltjes snel in de brievenbus

Heb al enkele malen kleine onderdeeltjes besteld bij TinyTronics, deze kwamen snel en tegen lage verzendkosten in luchtkussen envelopjes door de brievenbus.

Awesome

The products are of good quality at a reasonable price with normal shipping costs and gast delivery

snelle service

De keuze op de website van Tinytronics is behoorlijk! De prijzen zijn ook redelijk. Daarbij komt dan nog de snelle levering.

Snelle levering, goede prijs, goede service.

Sds-011 snel garantie afgehandeld.

sneller dan verwacht

Ik kon eerst niet vinden hoe lang het zou duren tot mijn bestelling binnen was. Gelukkig duurde het maar 2 dagen

Precies zoals verwacht

Afgehaald in Eindhoven. Deur was open, qr code gescant en een kluisje ging open. Met de bestelling er precies in. Dit twee dagen na aankoop. (kon dezelfde dag al). Goed bedrijf, zou er op nieuw bestellen.

Snelle levering, goed product

Klein printje voor repareren speelgoed besteld. Werkt perfect, en was volgende werkdag in huis.

Snelle levering van de goede bestelling

De bestelling werd geleverd als verwacht.

gemakkelijk en duidelijke website, snelle en correcte levering elke keer.

Good

Good

Prima, snel, makkelijk en goedkoop

Ik heb onderdelen besteld en kon ze dezelfde dag nog ophalen voor een heel goede prijs.

Het bestellen en leveren van goederen gaat eenvoudig en snel

geen verder commentaar

Always delivers as promised!

Good diversity of components. Fair prices. Delivery quick. After several purchases never been disappointed. For what I am concerned can highly recommend buying here!

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven