Netjes op tijd

Veel keuze.

Prima afhandeling van de bestelling, snelle levering

Prima afhandeling van de bestelling, snelle levering

Arduino uno

Very fast delivery. The board works fine.

Bestelling voldoet aan verwachting.

De bestelling was snel geleverd en voldoet compleet aan mijn verwachting.

1 klein onderdeel gekocht bij TinyTronics na meerdere aanbevelingen van maten. Het onderdeel was de volgende dag in huis. Ook is het handig dat het datasheet erbij zetten. Scheelt weer zoeken naar hoe het precies werkt.

Goed assortiment, redelijke prijzen, snelle levering, wat wil je meer . . .

Geweldig.

Ik heb een geweldige eerste ervaring met TinyTronics. Makkelijk het online bestellen en na één uur ophalen in vestiging Eindhoven. Via mijn 3D-hobbyclub aan jullie bedrijf gekomen en ik zal zeker bij jullie blijven kopen. Top !

Very nice

Fast delivery, good quality

Delivery was within just a few days. The quality looks good. The only thing I found strange is that all loose components were packet together, not talking about PCB's.

Great delivery just as last time, good to have a source for electric parts still

Delivery was fast, as indicated, parts neatly packaged. It’s very nice to find the parts I need, all available from one store, in NL.

Perfecte klantenservice

Ik ga hier zeker vaker bestellen. Klantenservice heeft mij goed geholpen. Producten zijn ook top.

Opgehaald in Eindhoven, zeer handige service met de qr-code

My experience was perfect

Snelle verzending en goed Devil Design filament voor de 18 euro per kilo

Voor het eerst een bestelling gedaan bij Tinytronics voor Devil Design filament wat een vriend van mij aanrade. Dus maar 5 spoelen gekocht met mooie kleurtjes en testen maar. Ik vind de zwarte variant zeer mooi printen met een lager height van 0.1 mm op 210 graden. Je krijgt dan een mooi glossy uitstraling. Echter wanneer je naar 0.2 mm gaat op dus de 210 graden dan wordt de print wat matter dus je zou de nozzle temperatuur wat moeten opschroeven voor de glossy print. De andere kleuren die ik besteld heb zoals het felle groen en roze die moet je met nog hogere temperaturen printen om een glossy uiterlijk te krijgen. Met andere woorden wist ik dat tussen de kleuren verschil kan zitten met welke temperatuur je moet printen maar dat het verschil zo groot was had ik echter niet verwacht. In het verleden kocht ik altijd de Real filament wat prachtig print op 210 graden maar is de afgelopen tijd erg duur geworden ( rond de 30 euro voor een kilo) wat ik te duur vind en zeker als je veel print. Dus maar zoeken naar een goed alternatief en kwam ik uit op o.a. Esun en de Devil Design. De Esun Pla + vind ik prachtig printen op 210 graden maar die heeft het probleem dat sommige spools al vochtig uit de verpakking komen wat ik een slechte zaak vind. De Esun is ook iets duurder n.l. 20 euro per kilo. De Esun Pla+ in de kleuren zwart, rood , brandweer rood en wit had ik echter geen problemen mee. Maargoed ik wil het hierbij laten en zal in de toekomst zeker de zwarte Devil design filament weer gaan kopen en misschien probeer ik ook nog de andere kleurtjes die ik nog niet besteld heb bij tinytonics.

Great

Great product

order perfect en snel geleverd en tegen goeie prijs

assortiment is enorm tegen goeie eerlijke prijzen. heeft geen zin meer om direct in china te bestellen!

Goede Service

Fijn assortiment onderdelen. Snel geleverd. Er ontbrak een onderdeeltje maar dat werd na fijne communicatie snel nageleverd. Ik ga hier vaker bestellen.

Erg goed

Nette prijs. En ophalen is perfect geregeld

Tiny Tronics leuke artikelen voor Tiny prijsjes. Heel goed en snelle levering!

Goede service na verkoop

Netjes mijn probleem opgelost.

Goed geregeld

Een duidelijke webshop met duidelijke product informatie. Het plaatsen van de bestelling ging prima. Per mail keurig op de hoogte gehouden over de status van de bestelling. Omdat het een klein pakketje was paste het door de brievenbus en was snel bezorgd.

Prima onderdelen voor een prima prijs

Prima bezig!

Works perfect.

Temperatuur sensor working perfect.

Heldere website

Heldere website, goede spullen en snelle levering

My experience was very positive. Good product, quick delivery.

I would do business again with TinyTronics

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven