Exact wat ik wilde voor een schappelijke prijs

Goede uitleg op de website. Snel verstuurd. Goed verpakt. Helemaal tevreden, hier kom ik terug.

Grandioos

Snelle levering.

webshop zoals het hoort !

perfect over de ganse lijn

Zeer tevreden!

Uitstekend materiaal en prima levertijd.

Top webshop

Goede prijzen en snelle levering

Snelle levering, scherpe prijs

Gekregen hetgeen ik heb gevraagd

Snel geleverd. Top

Goede webshop ,snelle levering.

Gewoon een webshop die weet hoe het moet. Duidelijke voorraad en goede prijzen. Aliexpress is niet nodig , ga gewoon naar de webshop die snel kan leveren !

Goede service, snel geleverd

Goede service, een nadeel dat er vooruit betaald moet worden, en het niet op rekening betaald kan worden. als T.O.A. heb ik niet de mogelijkheid om zelf over te boeken, ik moet best veel stappen ondernemen om dan een bestelling te plaatsen.

I had a good experience

Everything went without issues

snel en zoals beschreven

De bestelling is snel gekomen, ik ben goed geïnformeerd en product zoals beschreven

All as you would expect from a good shop.

Simple, would for sure buy again. Why.. Not a lot of shops have these products, god price, fast delivery.

Snelle service, maar te hoge portkosten voor kleine bestellingen

idem

Prima geholpen

Oh, hier moet ik ook wat schrijven. Nou, was gewoon opzoek naar een RPi4b en ze hadden em gewoon op voorraad.

Superfast

Order today, get it tomorrow, thanks!

Top ervaring, groot assortiment, goede prijzen en je kan het meestal een uur nadat je het hebt besteld al afhalen.

Ruim assortiment en zeer snelle verzending

TinyTronics was enige tijd geleden de enige webshop die Raspberry Pi 4's verkocht voor een zeer schappelijke prijs en deze ook voorradig had. Ik had 1 processorbord nodig dus vlot besteld en snelle levering de volgende dag aan huis. Aanrader deze webshop en het loont de moeite eens door het gehele assortiment te bladeren, componenten, materialen en aanverwant genoeg. Houden zo!

Mooi product, snel geleverd

Mooi kant en klaar product

Goede product kwaliteit en website service voor een lage prijs.

Ok

prima bron voor klein spul

Je kan 'klein spul' vaak in China kopen. Maar ook bij TinyTronics. In het eerste geval moet je lang wachten en soms hopen je dat het ooit krijgt, in het tweede heb je de spullen morgen. En tegen een beste goede prijs, zeker als de levertijd meeweegt in de prijs-prestatie index. Website geeft een goede omschrijving.

Snelle levering, goed verpakt en van goede kwaliteit! Top. Een aanrader!!

Uitstekende en snelle service.

Dank jullie wel voor de snelle en goede levering.

Zeer tevreden , snelle levering en goede prijs.

Mooie collectie electronica op een duidelijke website en met goede prijzen. Product besteld en de volgende dag in huis.super!

Recommended seller

Clear website, fast delivery and good products.

Goede informatie verstrekking

Soms goede uitleg hoe je de sensoren met arduino laat werken.

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven