very good

very good

Snel en erg makkelijk

Ik heb een paar onderdelen besteld, en in de middag lag het al klaar voor afhaal, heel makkelijk gewoon een kluisje met QR code openen

Goede prijs en keurig op tijd geleverd

Ik moest een logic analyser hebben. Deze hadden ze op voorraad en was samen met een kniptang binnen 2 dagen geleverd. Dit omdat ik pas s’avonds had besteld.

Goed verzorgd en vooral heel gemakkeljk door het ruime assortiment

Ik haal de spulletjes altijd op icm roeien even verderop. Jammer is wel dat de ophaaltijd pas km 13:00 is. Mag van mij al vanaf 10:00. Verder prima

Voldoende voorraad en makkelijk afhalen

Natuurlijk groot prijs verschil tussen voorraad uit China en van Tinytronics, maar met veel op voorraad kan ik bijna alles de volgende dag afhalen - inderdaad veel waarde en tijd gespaard

Snelle en goede service

Na 2 aparte bestellingen ben ik zeer tevreden over de service. Snelle levering en fijne prijzen!

Fijn, vriendelijk contact met de klantenservice. Ze zijn bereid om ook buiten de standaard mogelijkheden mee te denken met mij als klant (binnen hun mogelijkheden). Hierdoor bestel ik graag nog een keer hier.

Very good

Sending fast and product is good

prima levering, prima service

Ik bestelde potmeter, die snel geleverd werd, alleen de verkeerde waarde ! Stond goed op de potmeter maar bleek een andere waarde te hebben. Na telefoontje onmiddellijk omgeruild ! Prima Service !

2x een versterkertje besteld en 2x snel in huis.

Eerste bestelling

Dit was mijn eerste bestelling bij Tinytronics. Bestelling was makkelijk en artikel niet te duur. Afhalen is echt heel makkelijk, even de QR code scannen, er gaat een kluisje open en klaar.

Excellent products and delivery. Would definitely recommend and buy again

Excellent products and delivery. Would definitely recommend and buy again

Per ongeluk terecht gekomen en nu al zin om meer te bestellen.

Snel, goed assortiment en ze doen wat ze beloven. Het kan nog!

Prima prijs en service

Mooie prijs, snelle levering en goed assortiment

Prima zoals altijd!

Snelle service, goed assortiment en redelijke prijzen.

Excellent

Great communication, fast replies and fast shipping

Good and fast service

Good products for reasonable prices

Prima snelle service

Mooie webshop met voldoende keuze en snelle, vriendelijke service.

GTB4U is zeer tevreden

GTB4U is zeer tevreden over de snelle levering en de kwaliteit van het product.

Good!

Went as expected, quick shipment.

Uitstekend ipgelost

De esp32 die ik gekocht had werkte niet. Tinytronics heeft verschillende suggesties gedaan om er uit te komen. De conclusie was dat de esp niet werkte en daarop hebben ze een getest! exemplaar gestuurd. Het is duidelijk dat ze verstand hebben van wat ze verkopen, dat is echt meerwaarde.

Super goede- en snelle service en lekker goedkoop!

De producten zijn verrassend goedkoop en zoals ik het zie krijg je daar hoge kwaliteit voor terug! Zowel de levering als de ophaalmogelijkheid is ook heel snel en makkelijk.

goed en snel

De service is uitstekend en de bestelling komt snel. Wel jammer dat er in de kit die ik bestelde zaken zaten die ik helemaal niet nodig had.

super service

all my experiences with TinyTronics have been good: stock is ok, delivery perfect (small packs are sent through the letter box to avoid overpriced postage costs!), never had any quality issues

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven