Snel en betrouwbaar

Ik heb niets te klagen over mijn ervaring met tinytronics.

Perfect geholpen

Onderdelen snel geleverd fantas!

Goede prijzen en snel geleverd.

Dag later al binnen.

snel, correct en handig

Zeer duidelijke site, correcte informatie en zelfs sneller geleverd dan verwacht

Snell en goedkoop!

Ruime keuze voor elektronica knutsel-spullen.

Correct en duidelijk

Één overzichtelijke website geen vervelende verplichtingen.. Ik ben gelukkig om de juiste dingen te vinden en te kunnen bestellen..

gewoon goede zaak

Leuke internetwebshop voor de hobbiest .Bestellen en ontvangen gaat snel.Maar ook het retouneren en geld terug storten is snel en netjes geregeld.

Zeer tevreden klant

Zoals ook de vorige keren ook nu de eenvoudig te bestellen onderdelen weer vlot in huis.

Snelle levering,, overzichtelijke site.

Jammer dat het niet gelukt is om mijn oude account tot leven te wekken (ik kreeg geen mail om wachtwoord te herstellen).

correct zoals omschreven product op tijd geleverd

JSN-SR04T sensoren besteld, product is exact zoals omschreven. Goed verpakt en mooi op tijd geleverd met PostNL.

Erg handig om een bestelling zelf op te kunnen halen

Superhandig dat je de bestelde spullen zelf kan ophalen. Natuurlijk moet je dan wel in de buurt wonen, of voor je werk in de buurt zijn. Ik hoef maar een klein stukje (om) te rijden. Het scheelt verzendkosten, en je kan het de volgende dag al hebben. Met verzenden is de kans groot dat je een extra dag wachten moet. En je wilt je bestelde spullen natuurlijk het liefst meteen hebben :)

Goede prijzen en snel geleverd

Great webshop!

- Overview is good - Articles are Easy to find - Good service - Prices are good as well - Keep going!

Alles correct geleverd

Vlotte online bestelling en binnen vooropgestelde leverdatum gebracht

Goed geprijsde producten, snel af te halen

Bestelling enorm snel af kunnen halen door de pakket kluisjes voor afhalen ROP SERVICE!!

Prima Service, goede producten. Ik koop regelmatig en ben zeer tevreden.

Snelle levering voor een goede prijs en makkelijk af te halen.

Het productenpakket is goed, de website is overzichtelijk en het afhalen van je aankoop is gemakkelijk door een code te gebruiken voor het kluisje.

Snelle levering, prima prijzen.

Dit is 1 van mijn favoriete bedrijven om elektronica onderdelen te kopen. Het ideale is ook dat ik een combinatie kan maken met 3D printingmaterialen.

What you see is what you get

Ik krijg altijd wat ik bestel.

Het is duurder dan het direct uit China bestellen maar jullie zijn daarin tegen een stuk makkelijker en sneller :)

perfecte service en goede prijzen

Ik kan werkelijk geen slecht punt vinden doe all jaar bestellingen hier. Altijd goed teword gestaan men weet wat ze verkopen en hebben snel antwoorden/advies

Goede prijzen en snel bezorgd

Er zijn bij Tinytronics veel onderdelen te verkrijgen voor een leuke prijs. Heel interessant voor de hobbyisten

Goede snelle levering voor een goede prijs

Tiny Tronics is voor mij mijn leverancier van de ZigBee Sonoff producten, studeer nog op de vervanging van mijn klikaanklikuit voor de Sonoff alternatieven.

fast delivery, good advise

please keep up the good work

Goed gesorteerd, goede prijzen en snel geleverd

Regelmatig bestel ik artikelen. Op de pagina van een artikel is goede informatie te vinden. De bestelling, afhandeling en bezorging zijn goed.

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven