Ongeloofelijk snelle levering

Wat ik zo fijn vind aan Tiny tronics is dat de prijzen echt prima zijn en de service en levering top! Ga zo door! Btw ook fijn dat jullie brievenpost ondersteunen! Ga zo door!

Snel, compleet en attent

Door de jaren heen heb ik vaak bij ze besteld. Bij het afhalen van de bestellingen waren ze altijd vriendelijk en bereid voor een kort kletspraatje. Daarnaast hebben ze altijd goed advies dankzij hun brede kennis.

Ze sturen hun producten altijd snel op en er is bij mij nog nooit iets fout gegaan.

Goede webshop.

Snel geleverd wat ik wou hebben was niet duur.

verry good product for little price

verry good product for little price

Geniale winkel

Uitstekend aanbod, voor schappelijke prijzen. Ook altijd snel geleverd! Ik denk dat dit wel mijn favoriete webshop is.

Top bedrijf met hele goede service!

Eerste bestelling hier geplaats eergisteren. Behuizing was "defect" geleverd. Contact opgenomen met de klantenservice, en direct hebben ze een nieuwe behuizing opgestuurd en zelfs voor me gecontroleerd of bij de nieuwe hetzelfde probleem was. Super goed bedrijf. Ik zal hier zeker meer bestellen!

Snelle levering prima prijzen

De bestelling wordt de volgende dag geleverd. Ook de prijzen zijn prima. Uitstekende service.

Altijd een correcte en snelle levering. Een echte aanrader.

perfect.

Door het brede aanbod is het voor mij soms een beetje lastig de componenten te kiezen, die ik zou willen gebruiken. Maar staan ze na enkele klikken in de winkelwagen, in iDEAL en de bestel-bevestiging, "dan moet ik zowat naar de deur rennen om het correct gevulde pakket in ontvangst te nemen !" Een beetje overdreven dat laatste natuurlijk, maar het gaat altijd zeer snel en correct. Perfect dus !

Snelle levering, goede service

De bestelling werd snel afgehandeld, snel bezorgd en kwam keurig verpakt aan. Goede voorraad die vaak uitgebreid wordt met unieke producten.

Snel en makkelijk

s' Avonds besteld volgende dag opgehaald.

Fijne website, snelle service, prima prijs kwaliteit verhouding

Al vaker bij TinyTronics besteld, prettige website waar je goed kan vinden wat je nodig hebt met duidelijke uitleg en documentatie er bij. Snelle levering, prima producten voor een nette prijs. Tevreden, bestel zeker weer hier als ik soortgelijke producten nodig heb voor oa mijn Arduino projectjes.

Just good

Goods were as wanted

Decent price, reasonable range of products, and fast

My go-to if I need components fast

Just perfect.

Asked advice in advance and they were very realistic. Ordered anyway, fast delivery as advertised, nicely packed and in perfect condition. Everything is working like a charm! A seller I can recommend. Waren vooraf heel eerlijk met advies, maar toch besteld. Snel en goed verpakt geleverd. Heel tevreden want alles werkt 100%. Ik kan TinyTronics van harte aanbevelen.

Snelle levering, prima kwaliteit duidelijke site

Duidelijk overzicht van producten op de site, super snelle levering en scherpe prijs setting!

Mooie site en een snelle bezorging.

De onderdelen zijn overzichtelijk gerangschikt en hierdoor makelijk te vinden.

Snel, goed, en passende prijzen!

Groot assortiment, snel, goed, en passende prijzen!

Fijn

Super snel mijn spullen ontvangen

Snelle verzending en leuke prijs!

Ik had mijn bestelling van TinyTronics snel in huis, het assortiment is ruim en de prijzen zijn leuk. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Prima producten en snelle levering

Al een hele tijd koop ik prototyping producten via TinyTronics. Het is handig om prototyping materiaal snel te kunnen verkrijgen en dat is wat TinyTronics waar maakt en erg handig voor is.

Always outstanding - quick and well priced

I've been ordering from TinyTronics for several years. Always prompt dispatch and good prices.

Mooi assortiment

Erg goede duidelijke informatie, makkelijk te bestellen en goede verzending. Tevreden met de spullen.

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven