Uitstekende ervaring

TinyTronics zijn heel snel, hebben een breed aanbod, en je kunt de spullen in Eindhoven ophalen. Bovendien reageren ze snel en adequaat op vragen. Ik ben heel tevreden.

Goede club!

Goed aanbod, snel geleverd en redelijke prijzen. Top.

top

top ; stipt & goeie support

Onderdelen zonder ophef. Wat geleverd is doet wat hetoet doen en alles tegen een schappelijke prijs

Devil design filament is topspul, tiny tronics verkoopt dit en als je dan toch winkelt bestel je al snel iets anders mee. Helaas geen geel filament in 3mm, jammer dat hadden jullie vroeger wel. Ik ga er vanuit dat dat tijdelijk is Fijne webshop, ik ben een tevreden klant.

Altijd netjes en op tijd geleverd.

Ik plaats regelmatig kleine bestellingen bij TinyTronics, zoals bijvoorbeeld een paar sensors voor IoT toepassingen. Meestal wordt met 'gewone' post geleverd; ik heb nog nooit een pakje niet ontvangen. Grotere pakketjes worden dezelfde dag met postnl verzonden en worden vrijwel altijd de volgende dag bezorgd. Fijn is dat TinyTronics links op de productpagina heeft staan die verwijzen naar bijvoorbeeld Arduino of Raspberry libraries. Prijzen zijn zeer acceptabel, zeker als je bedenkt dat je de spullen de volgende dag al in huis hebt.

Bestelling helemaal goed gegaan, op tijd geleverd. Goed verpakt. Had een defect. Na een belletje alles direct geregeld en een dag later het nieuwe onderdeel op de mat. Echt 100% service en een super tevreden klant.

Snelle levering, veel keuze

Overzichtelijke website met vrijwel alle "tiny" electronica. Heel handig dat bij de artikelen al linkjes staan naar de meest voorkomende gebruiksmogelijkheden. Verder een zeer snelle levering. Dit alles is de wat hogere prijs (t.o.v. de bekende buitenlandse webwinkels) meer dan waard!

Juiste spullen snel geleverd, prima

Gemakkelijk kunnen bestellen, snel geleverd, Op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelde spullen. Prima gedaan

Fast and accurate

Good assortment. Delivered fast and accurate.

Prima website, levering en afhandeling

Heldere website, en snelle levering. Alles in goede staat ontvangen

Fantastisch zoals altijd

De afhaalkluisjes in Eindhoven zijn fantastisch. Ze werken altijd bij mij, de QR scanner heeft een grote field of view en scanned de code direct van mijn telefoon. Bestellingen zelf zijn ook altijd in orde. Heb ooit een defecte esp32 gekocht bij jullie, maar die hebben jullie toen gratis vervangen dus ook nog goede klantenservice!! Ik raad dit bedrijf altijd aan vrienden aan die ook met electronica bezig zijn!

Altijd goed

Snel, goede prijs en binnen 2 uur ophalen. Gewoon erg goed.

Great service and fast delivery to Germany

The T-Beam works like a charm and is the latest version of it. The service of the shop was great as well as the fast delivery. Thank you and have a nice day.

Gewoon goed!

Uitgebreid assortiment, vlot geleverd!

Keurig

Goede kwaliteit en snelle levering. Gedetailleerde product omschrijvingen en datasheets.

TinyTronics is een uitkomst en zeer goed alternatief voor de Chinese vrienden

Erg blij dat ik de webshop van TinyTronics heb gevonden. Snel en deskundig advies per telefoon of mail. Producten snel geleverd. Het zou fijn zijn al sommige prijzen nog net wat scherper kunnen en assortiment nog iets groter, sommige sensoren voor mijn Home Assistant ESPHome project heb ik niet kunnen vinden. Al met al blij met TinyTronics!

Snelle levering, scherpe prijs

Als ik iets nodig heb om snel wat uit te proberen heb ik het altijd snel in huis. Er zijn altijd nog wat dingetjes die aan het assortiment zou mogen worden toegevoegd maar dat is vooral om maar iets te zeuren te hebben ;)

Snelle levering en goede verpakking

Snelle levering en goede verpakking, aanbeveling.

Mooi assortiment. Nette prijzen. Snelle en correcte levering.

Ik heb al meerdere malen besteld en iedere keer de juiste spullen binnen een paar dagen in huis. Gewoon prima!

Spullen zijn goed alleen is de handleiding soms onduidelijk

Spullen zijn goed, ik heb veel plezier gehad met het bouwen van de spanningsregelaar. De handleiding is soms onduidelijk maar door de video's en toelichting op de website is het goed gekomen.

Verkopen leuke dingen voor een leuke prijs

Ik heb hier al een aantal keer spullen besteld en ik ben zeer tevreden met de kwaliteit en de prijs van deze spullen. Ook is het fijn dat de delivery best snel is!

Altijd al een goede en snelle service

leuke spullen voor mooi prijsje

goed aanbod, snelle en voordelige levering

Groot assortiment en snelle levering

Groot assortiment, bescheiden prijzen, snelle levering en handig afhaalsysteem.

Snelle correcte levering, tevreden van het artikel

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven