Briljante webshop! Alles wat ik nodig heb is er!

TinyTronics is de GoTo shop voor alle bouwers in Nederland. Elke maand komen er wel nieuwe onderdelen bij waarvan je niet wist dat je ze nodig had:) Mocht er onverhoopt wat mis gaan wordt je direct en goed geholpen. Ondertussen al een aantal collega's naar deze shop gestuurd en ook daar niets dan lof.

Snelle en perfecte levering

Voor hier eerst wat besteld bij TinyTronics dit ga ik voortaan vaker doen.

Snelle levering, product volgens omschrijving.

Snel geleverd en producten volgens omschrijving.

Goed assortiment, snel geleverd

Ik had wat zaken nodig en goede ervaringen.met tinytronics. Overzichtelijke.website, het meeste wat ik zocht was leverbaar en snel geleverd.

Erg leuk en prima bedrijf!

Bedrijf heeft altijd interessante en betaalbare onderdelen. Kijk graag op de "nieuwe producten" pagina. Op deze pagina zie je snel wat de nieuwe ontwikkelingen zijn. Onderdelen ruim voorradig en in geval van problemen wordt er snel gereageerd.

Blij

Supersnel geleverd, en voor een zeer scherpe prijs.

Snelle levering / scherpe prijs

Goed snelle levering zoals altijd.

top produkten snel in huis

ruime keuze, snel beschikbaar

Altijd snelle service en goede kwaliteit met een breed assortiment!

Altijd een plezier om te shoppen en nog nooit teleurgesteld

Quick delivery

Nice, quick, easy

vlot en accuraat

best

Professioneel

Snelle logistieke uitvoering, super technische ondersteuning bij problemen

Mijn Arcade project kon weer voortgezet worden.

Dat afhalen is lekker handig!

Zelfs wanneer de reguliere winkels dicht zijn, kan je hier Coronaproof je spullen afhalen.

Snelle levering; goede prijs

2 voedingen gekocht; op voorraad en kon ik de volgende dag al ophalen (ik kom elke dag in Eindhoven). Goed materiaal en niet te duur.

Snelle levering en een goede prijs.

Geweldige webshop en service

Voor mij is de website van Tinytronics een echte snoepjeswinkel. Zowel voor 3D printing als voor electronica. Alles tegen een mooie prijs, supersnel geleverd en de aftersales is geweldig. Als rookie heb ik wel eens een helpend handje nodig en mijn vragen worden altijd snel beantwoord. Echte aanbeveling!

SUPER!

Perfecte service, goede kwaliteit van de onderdelen en een snelle levering.

Fast service

Fast service, Good price compared to other suppliers

Leuke prijzen en altijd een snelle levering!

De producten zijn eenvoudig te vinden op de webshop, en vaak ook nog voor een leuke prijs. Door de snelle levering kan ik altijd snel verder met mijn projecten!

Snelle levering, ruim product assortiment

Het ruime productassortiment zorgt dat alle onderdelen voor een project bij dezelfde leverancier besteld kunnen worden. De levering is snel en de prijzen zijn redelijk.

Snel en eenvoudig

Goed overzicht op website en snelle service.

Correct en je vindt er alles voor het uitoefenen van een hobby

De producten zijn gerelateerd met elkaar, wat het leuk maakt voor het opzetten van een hobby projecten.

Precies wat ik bestel en snel geleverd. Uitgebreid assortiment waar ik 95% van wat ik zoek kan vinden. Top!

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven