Goede service!

Een besteld artikel voldeed iet aan mijn verwachting. Dit is gelijk goed opgepakt door TinyTronics en naar tevredenheid opgelost. Zeer netjes! Ze zijn snel met communiceren en verzenden.

Geweldige site, klantenservice, producten en prijzen!

Zie titel.

Snelle en soepele levering met een goede prijs

Snelle levering en kwaliteit van het zwart Devil Design PLA

Zeer tevreden over de snelle leveing en kwaliteit van het zwart Devil Design PLA Filament van 1.75mm.

Zeer vlotte levering

Al meerdere keren iets besteld. 's avonds besteld, volgende dag bezorgd.

Vlotte afwerking orders

Het kluisjes systeem bij afhalen vind ik geweldig

Good stuff and fast delivery.

Orderdered two PIR sensors for my Arduino project. The sensors were delivered quickly and work perfectly. Ordering online was smooth and easy.

Handige electronische componenten voor zelfbouwprojecten, snel geleverd

Tinytronics heeft veel componenten die het maken van een groter project een stuk eenvoudiger maken. De keuze is groot en de producten zijn duidelijk omschreven. De verzending is erg snel.

Heel snel met de ophaalkluisjes.

Leuk assortiment en heel snel als je in Eindhoven woont. Binnen een paar uur na de bestelling kan je het al zelf ophalen.

leuke hobby spulletjes

alles snel ontvangen.

Snelle service. Goed verpakt.

Eenmaal besteld, ligt het klaar voor dat ik het weet. Ophalen is super makkelijk. Je scant je bar code, er gaat een kluisje open en je hebt je spullen. Gewelding en binnen no-time ben je weer weg. De spullen die verkocht worden staan altijd met een nuttige beschrijving erbij. Ook voor studenten zijn deze prijzen mooi te doen.

Snel geleverd en goede producten.

Prima webwinkel voor modelbouwelektronica!

Ik was op zoek naar hele kleine smd ledjes voor een modelbouwproject en kwam bij Tinytronics terecht. Ik zal zeker vaker daar wat bestellen.

Een pareltje in elektronica leveranciers

En dat in ons eigen kikkerland. Wat ik allemaal in de webshop vind word ik ontzettend blij van en werkt super inspirerend. Ga zo door!

Juiste assortiment, goede levering

Als ik iets wil kopen, heeft TinyTronics het vrijwel altijd in zijn assortiment, waardoor ik maar 1 keer verzendkosten heb

Our main source for components!

Smooth, prompt communication

Goede service, prima shop voor de snelle aanschaf van kleine componenten en grotere spullen. Wordt altijd weer snel geleverd.

Quick delivery at low cost

When I need a few electronic boards for a project, TinyTronics is one of my favorite online sites to buy stuff. What I like about them is that they send it in an envelope that fits into my mailbox. It's cheaper than a package and I don't have to stay at home for a delivery. Their website also shows how many items there are in stock, so you know you receive the goods the next day or the day after.

Eerlijke prijzen, snelle verzending, prima service.

Nice

helpfull

Snelle levering uit groot assortiment

Altijd een snelle levering en goede service

Prima levering en keurig op tijd.

Prima levering en keurig op tijd.

Snelle service/levering en hele redelijke prijzen

Mooie goedkope filamentlijn keep it!

alles zoals verwacht

alles ok