snelle levering, b-stock product lijkt niet te werken

development kit zit er goed uit. breadboard is netjes en goed geleverd. kabels zien er goed uit. accelerometer werkt als behoren, prettige keuze in pins. tot slot een b-stock esp32 bordje gekocht, de batteryhouder zat los. alles zoals behoren gesoldeerd, de esp32 controller wordt niet gevonden door de pc. deze lijkt kapot te zijn...

Fast turnaround

The orders always take about a week from ordering to receiving in Ireland. No hassles with customs. Thanks, Tinytronics!

Het afhalen is echt erg fijn en uniek.

Mooi bedrijf

Breed aanbod, snelle levering.

leveringen zijn snel en goed

goede prijs en assortiment, vooral het snel leveren vind ik het pluspunt in vergelijk met andere soort gelijke web winkels

Prima assortiment

Snel, niet te duur, kwaliteitsverpakking. Dik tevreden.

Prima shop met schappelijke prijzen

Prima webshop met heel redelijke prijzen die snel verzend. Kleine artikelen worden goedkoop per briefpost verzonden. Veel artikelen voor elektronica en 3D printen zijn hier op voorraad.

Snel en netjes

De levering was snel en netjes. Voor vijf uur besteld de volgende dag in huis, ik had besteld na vijf uur en kreeg hem alsnog de volgende dag.

Goede prijzen en snelle levering!

Nooit problemen mee gehad, superveel besteld tot nu toe. Je kan zelfs spullen dezelfde dag ophalen!

Snelle levering, leuke prijsjes en goede service!

Snelle levering, leuke prijsjes en goede service!

Alles naar wens

Vlugge levering, goede kwaliteit

Super in products and service!

Ordered a bluetooth amplifier for the second time, good pricing, fast shipping and very fast response when you have questions about the item, they really go the extra mile after you purchased something. Tinytronics is on my hotlist.

product works perfect

delivery was ok

correcte levering

respecteren van de vooropgestelde levertermijn en correcte voorraadstatus online

Perfecte webshop

Alles dat ik kan verzinnen qua zelfbouw projecten is te realiseren via tinytronics. Met zeer concurrerende en scherpe prijzen is tinytronics vaak nog goedkoper dan chinese webwinkels. De service is zeer behulpzaam en reageert snel. Kortom ik ga er snel weer spullen kopen

Filament invoeren een drama

Op zich werkt hij goed eenmaal ingesteld. Helaas blijft het invoeren dramatisch verlopen. Eenmaal erin loopt hij prima

Good

Goede kwaliteit/prijs verhouding en snelle levering. Óók ruim aanbod op de site.

Very cheap, exactly what i needed and as soon as a lightning

Very cheap, exactly what i needed and as soon as a lightning

Fast delivery,

Not expensive

een bedrijf waar je vaker je bestelling gaat plaatsen

Bedrijf met super service, betrouwbaar, groot assortiment, goede prijs kwaliteit en super snelle leveringen

Vlotte en juiste afhandeling

Men verkoopt niet alleen vlot en goed maar ook als je vragen of een probleem hebt wordt dat snel en correct afgehandeld

Snelle en correcte afhandeling

Alle bestelde artikelen zijn netjes verpakt zonder veel onnodig verpakkingsmateriaal. Prijzen zijn heel scherp. Snelle levering. Nu een aantal keer iets besteld maar tot heden nog niks op aan te merken.

Geweldige kwaliteit en prijs

Ik heb een aantal onderdelen besteld voor een Arduino NANO 33 IoT-gebaseerde weerstation. De order was de volgende dag binnen in uitstekende staat, ik ben erg tevreden.

Online bestellen en afhalen is fijn!

Goede webshop, prima prijzen en érg fijn dat ik het vaak dezelfde dag nog op kan halen.

Goede spullen, snelle levering (ophalen)

Superhandig!

Ruysdaelbaan 3 E