Veel keuze, goede prijs en snelle levering.

Kan in één woord omschreven worden: Perfect.

Goede site, prima aanbod, snelle levering, keurig verpakt.

Prima service en snelle verzending

Duidelijke website en snelle verzending niets op aan te merken.

Correcte en stipte levering

Ruim aanbod

Great service, great experience!

I needed some electronic parts for my project and I ordered them in the morning and I had them in the afternoon at the pick-up point in Eindhoven. A very easy and smart way to get the package.

Top webshop

Mooi assortiment, snelle levering

Prima service, snelle levering, gewoon goed!

Prima service, snelle levering, gewoon goed!

Goede componenten en modules snel geleverd.

Ik bestel regelmatig componenten en modules bij TinyTronics. Tot nu toe altijd goede kwaliteit en snel geleverd. De beschikbaargestelde informatie (datasheets / omschrijving) is altijd behulpzaam.

Mooie lage prijzen en zeer goede service

De webshop bevat vele artikelen, zijn goed op voorraad en hebben aantrekkelijke prijzen. Eventuele kleine probleempjes worden vakkundig en klantvriendelijk afgehandeld. Kortom voor herhaling vatbaar.

Awesome!

U scoort wat mij betreft een 9! Desondanks is er ruimte voor meer! Ik heb een grof hekel aan spullen bestellen bij 1233d.. Soms is het helaas nodig omdat u het niet verkoopt. Ik zou het onwijs prettig vinden als u uw assortiment zou uitbreiden zodat ik andere niet verrijk, maar juist jullie! Ga zo door!

prettig

aardig overleg en meedenken.

Fine webshop

Fine webshop, good organized. Pricing is average but ok and delivery time is excelent.

Unexpectedly helpful

When calling, I was pleasantly surprised. I expected that such a company would be unable to execute on customer friendliness and advice but the opposite is true. The person was friendly, knowledgeable, helping me to find the product I need.

Snel en effectief

Snelle en effectieve (airpack) levering van een aantal sensors.

Prima producten voor een fatsoenlijke prijs, ook de klanten service is uitstekend.

Na diversen filamenten te hebben gekocht, was er het vermoeden dat er een slechte badge bij zat, dit werd keurig opgepikt. Bleek later (uiteraard) aan de nieuwe printer te liggen maar werd wel serieus genomen. Ook de levering ging snel in soepel altijd.

Goeie spullen, goed verpakt, supersnel thuis.

De bestelde spullen waren prima, ze kwamen goed verpakt aan, en ze kwamen al een dag nadat ik ze besteld had. Veel beter dan dit kan het denk ik niet!

Goede producten tegen de beste prijs en snelle levering

Diverse keren spullen besteld die ik normaal vanuit China bestelde. Voordeel van Tiny Tronics is dat ze snel leveren en een duidelijk beeld hebben van de producten, ze verwerken duidelijk de ervaringen in het aanbod, zie de selectie B artikelen. Perfect werkt dit, ga zo door!

Perfecte winkel

Prima website en groot assortiment. Ophaalservice is ook geweldig makkelijk

Ik belde om te zeggen dat mijn ESP Board niet goed was. Volgende dag een nieuwe in huis. Echt top service. Mvg Roelof Blanket

Top service and resolvement, I hope.

Top service, however last time one thing was missing Im sure this will be resolved soon..

topzaak. uitstekende service, prima produkten

zeer(!) snelle levering, de spullen zijn laag geprijsd, kwaliteit boven verwachting. Altijd keurig verpakt in antistatische zakjes. Goede handleidingen en links naar relevante documentatie op de site zelf, prima waarschuwingen en commentaar. Reeds vele avonden aan plezier van gehad, en het huis een stuk slimmer mee gemaakt. Prijs/pret verhouding is optimaal. Snoepwinkel voor wie van elektronica houdt en niet vies is van een beetje solderen en programmeren

Leuke website!

Leuke hardware voor een goede prijs en uitstekende support.

Prima winkel, snelle levering.

Goede kwaliteit onderdelen en zeker niet duur.

Leuk hobby spul, acceptabele (verzend)kosten

Hier is veel leuk hobby spul te vinden. Vooral als je geen geduld heb. De spullen zijn snel binnen. Ipv. 7 weken wachten op een muffe Ali envelop... Verzendkosten zijn ok. In vergelijking met grotere elektrische componenten webshops.

Respect voor qualiteit

- Snelle en correcte behandeling van de bestelling. - De spullen zijn met zorg en goed tegen beschadingingen verpakt. - Inhoud met qualiteit behandeld. - Niets chaotisch. Alles netjes zoals het moet.

Ruysdaelbaan 3 E

5642 JJ Eindhoven